من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

آیم هوم!!!

وایییییییییی جای همگی خالی.مسافرتمون به شیرینی عسل بود از بس بهمون خوش گذشت.واقعا واقعا سفر روحیه آدم رو عوض میکنه.انقدر این شیراز خوشگل و ماه بود و انقدر این شیرازی ها مهمون نواز و مهربون بودن که تو شش روزی که اونجا بودیم  با دو تا خونواده خیلی مهربون آشنا شدیم و جون جونی شدیم به همین زودی. و اصلا دلم نمیخواست شهر قشنگ و خوشمزه شون!!!! رو ول کنم.

راستی سلام یادم رفت!!!!!خب سلام  پر از انرژی و لبریز از بوی خوش گلاب قمصر به همگی!

ما  تازه مشهد رسیدیم و هزار تا مرسی از راهنماییها و ای میل ها و کامنت های دوستای خوب بخصوص شیرازی ها.شرمنده که دیر پابلیش کردم چون یه جورایی نمی شد حتی یک ثانیه از چرخیدن و لذت بردن تو شهر غافل شد و منم بیشتر اون جاهایی رو که معرفی کردین و گفتین و من توصیه هاتون رو تازه دیدم رو  خوشبختانه چرخیدم و رفتم و لذت بردیم.اونقدر اتفاقات بامزه و جالب هم توی این ده روز افتاد برامون که گفتنش رو میذارم برای پست سفرنامه!!!!!

فقط کوتاه بگم که خیلی شارژ شدم و این ده روز سفر هم انگاری تموم نمی شد بس که جای همگی سبز به ما خوش گذشت.

مسیر سفر ما :  مشهد......شیراز.........کاشان.......قمصر.......ابیانه.......تهران....مشهد

بهترین و خنده دار ترین سوتی ها رو هم تو همون شیراز دادیم و ضمنا بخاطر سفر اعلی..... حضرت!!! فستیوال بالن ها  هم کنسل شده بود و بسی مماخ جزغاله شدیم.

تا یادم نرفته بگم با یک  زن و شوهر هلندی هم دوست فابریک شدیم تو کاشان و از بامزگی  انگلیسی حرف زدن و سوتی دادن این شوشوی  ما که بگذریم خیلی خوب بود.

راستی هر چی و هر  چقدر دلم خواست و میلم کشید خوردم و تازه یک کیلو هم کم کردم.هورااااااا!!!!از بس آتیش  سوزوندم و بالا پایین رفتم.

پس فعلا با اجازه

 

نظرات 18 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 21:53 http://www.shirazek.blogfa.com

سلام
خوشحالم که از شیراز خوشت اومد و بهت خوش گذشته.کاش زودتر کامنت منو دیده بودی تا سعادت دیدار داشتیم.امیدوارم دوباره به زودی بیای شیراز

ممنونم دوست خوبم.
شهر شما فوق العاده است ومردمانش که بهتر.

رعنا یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 21:14

صمیم جونم
کنکور دادم و کارمند بانک شدم
خیلی ذوقیدم بهتون خوش گذشته
بازم شد حتی ۲روز مسافرت برید
دوستت دارم

راس میگی رعنا؟
تبریک و خیلی خوشحالام.
آفرین.
حتما.

سارا یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 07:41 http://attitmani.blogfa.com

خوشحالم بهتون خوش گذشته
راستی نیاسر نرفتییییییییییییییییییی؟

ممنونم.
نه! وقت نبود.

میشول یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 01:07 http://www.mishoolkhanoomi.blogfa.com

سفر به خیر :)‌‌کاشان خوب بود برا مسافرت؟شاید بخایم مام بریم :)‌همیشه شادی باشه..

مرسی.
برا دیدن آره خیلی خوبه.ولی توصیه میکنم اصلا هتل نگیرین چون میگن هتل هاش خیلی بد و نامناسبه.اگه رفتنی شدی و خواستی بری یه شماره بهت میدم برای آپارتمان بزرگ شیک و خیلی تمیز دربست.شبی ۵۰ تومن و خیلی راحت و عالی.

بهاره شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 23:20

سلام
خیلی خوشحالم که از شهر ما اینقدر خوشتون اومده
و خوشحالم که سفر خوبی داشتید

اوهههههه شما شیرازی هستین؟ من از مریدای پر و پا قرص شهر شما و مردم شما شدم.
قدمت روی چشم تو این وبلاگ شیرازی مهربون.

روناک شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 21:55

سلام.به به خانم خانما!خوش که گذشت ؟همیشه به سفر...و خوش گذرونی.منم دوست دارم برم شمال الان رامسر بهشته!جات خالی بود.با اینکه تازه به جمع خوانندگان!وبلاگت پیوستم اما از خوندن نوشته هات لذت میبرم انگار دارم نوشته های خودمو میخونم.البته شما استاد منی!یه هر حال از اومدنت خوشحالم و ...به علیمردان خانت سلام برسون!پ.ن:داستانشو خوندی که!بای بای

لطف داری عزیزم.
من و استادی و این نام گران؟!!!!!!!
چشم.سلام میرسونن ایشون هم.
خیلی ممنونم عزیزم.

فرهاد شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 21:32 http://www.7rules.blogfa.com/

اول!!!

خوشحالم خوش گذشته!
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی!

با این جمله ات خیلی موافقم.حسابی تجربه دار شدیم.
متشکرم..

شاذه شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 18:01 http://shazze.blogsky.com

خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشته صمیم جون :)

فدات شم عزیزم.

لیلی شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 16:50 http://www.manosoroush.blogsky.com

باریکلله صمیم . موجودی هستی که ازش غرغر نمی شنوی . خوشحالم که سفر مثبتی بود . پس پیش به سوی زندگی . . .

ممنونم. و مرسی از محبتت.

راحله شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 16:48 http://rahelemohammad.persianblog.ir

سلام صمیم جون
مدت بسیار زیادی که وبلاگت رو می خونم ولی سیستمم اشکال داشت و نمی تونستم برای خیلیها پیغام بزارم ولی خوشبختانه درست شد.
خوشحالم که سفر حسابی خوش گذشت من همیشه نوشته هات رو می خونم و کلی می خندم از اینکه آدم شادی هستی بهت تبریک می گم و امیدوارم کنار همسرت شاد باشی.

مرسی راحله جون.
ممنونم از محبتت و از اینکه برام نظرت رو نوشتی.
بهترین ها برای شما نیز.

مریم شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 15:50

سلام عزیزم چه عجب یکی تو وبلاگش نوشت همه چیز عالیه خوشحالم که بهت خوش گذشت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

زندگی خیلی قشنگ تر از اینه که بخوام غر بزنم و بقیه رو هم کسل کنم.ممنونم که بهم یادآوری کردی.
قربونت عزیزم.

دختر مهربون شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 15:47

صمیم جان سلام....خوشحالم که مسافرت بهت خوش گذشت...بی صبرانه منتظر خواندن سفر نام ات هستم...مرسی گلم...

سلام عزیزم.
ممنونم از لطفت.در اولین فرصت مینویسم .

جودی ابوت شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 15:26 http://whenurnot.blogfa.com

به به بهههههههههههههههههههه
قدم نورسیده مبارک !
ایشالا ۱۰۰ سال به این سالا !
حالا اسم چه رو چی می خواین بذارین ؟
ها نه ، اون یه چی دیگه بود
وایییییییی صمیم ننه خیلی ناززز شده بودی
به خاطر تو همه بخش‌های خبری رو نیگا کردما !
هی همه میگفتن این خانومه کیه کنار ر.ه.ب.ر داره راه میره ؟؟؟؟؟؟
منم هی چشمامو خمار می کردم می گفتم صمیممممممممه !
خلاصه که خیلی لذت بردیم ( نیش ! )
واقعا که حسابی از برکات و فیض قدوم مبارک بهره‌مند شدی و الان یه صمیم متبرک محسوب میشی !! دستات شفاست اصلا !!!!!!!
پس به سلامتی رفتین و برگشتین و حالشو بردین
خدا رو شکر که الان یه عدد صمیم داریم که ۱۰۰۰ تا سوتی باحال داره که بیاد واسمون تعریف کنه و ما تا یه ماه تامینیم دیگه !!
Waiting For سفرنامه !!!!!

اتفاقا در مورد ایشون گندی هم زدیم گنددددددد زدنی!!!!!!
اسمش رو محمد طاها گذاشتن!!!! نی نی تازه فامیلمون!!البته مشهد نیستن ها!!!!
اون خمار کردن چشمات منو میمیرونه ننه!!!!!
اوکی!

[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 15:22

به سلامتی
مهسا

فدات.
تو خوبی یا بهتری الان؟!!!!

سراب شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 15:04

همیشه به سفر خانومی

قربان شما

ساناز شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 14:28

سلام صمیمی جون
خوشحالم که سفر بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه سرحال و قبراق باشی.
اما جات اینجا خالی بود

مرسی ساناز جون.
دلم خودم هم خیلی تنگ شده بود واسه اینجا.

تی تی شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 14:16 http://titikhanoomi.persianblog.ir

وِل کام خانومی...همیشه به سفر...چه جاها که نرفتی ..چه خوب که لاغر شدی ..آدم همیشه تو سفر چاق میشه..

ممنونم عزیزم.
آره خودم که خیلی جوش میزدم چاق نشم یه وقت.

صبا و پرهام شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 13:56 http://anymoanyma.blogsky.com

تو رو خدا بیا این سگها رو نگاه کن !!!

رسیدن به خیر

چه سگ های ملوسی.!!! چقدر هم گنده و پشمالو بودن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد