من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

جعبه رنگ باخته......

....

......

.........

.............

نظرات 23 + ارسال نظر
XX سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 11:39

برنامه هایی که توسط آقای مهران مدیری ساخته میشه ، کلی فکر و حساب و کتاب پشت سرشه و نکته مهمی که داره اینه که بیننده باید یه دانش اولیه نسبت به مسائلی که مطرح میشه داشته باشه تا بتونه عمق مطلب رو که با دقت و ظرافت خاصی توی طنزهای ایشون گنجونده شده درک کنه ، در واقع طنزهای ایشون آدم رو به فکر وامیداره و یه مبحث سطحی نیست (مثل برنامه فیتیله ها که برای درک بچه ها نوشته شده و خیلی ساده است)(یه مثال ساده اون اینه : توی همین سریال مرد هزار چهره رادش که نقش یه سرباز کادری رو بازی میکنه درجه میگیره و سرگرد میشه آیا میدونید که یه سرباز میتونه تا ستوانی بالا بره که اونم درجه خاصی داره و نمیتونه سرگرد بشه؟ و این رو کسی میدونه که آگاه باشه و این مساله هم کلی براش خنده دار جلوه میکنه) یه دلیل عمده توقیف شدن برنامه های ایشون هم همینه چون با ظرافت خاصی حقایق جامعه رو عنوان میکنه. تاحالا به این موضوع فکر کردین که چرا برنامه های ایشون با سانسور پخش میشه یا وسط کار پخشش ممنوع میشه؟؟؟ ولی در عوض برنامه هایی مثل زیر آسمان شهر که هجوه و طنز نیست با وجود اینکه هیچ محتوایی نداره و سعی میکنه مردم رو به زور بخندونه تا3 سری هم ساخته و بدون سانسور پخش میشه؟؟
پس بهتره به جای انتقاد در مورد مسائلی که دانش کافی اون رو نداریم اول سطح علمی خودمون رو بالا ببریم بعد نظر بدیم تا بقیه بتونن روی ما حساب کنن . نه اینکه یه سری نادون تر از ما هم بیان وسط و به خاطر مثلا دلسوزی از ایرادی که به نقدمون گرفته شده یا ناراحتی مون از یه مساله غیر علمی حمایت کورکورانه و ناآگاهانه کنن.
صمیم جون ، خواهش میکنم اگه طرفدارای وبلاگتون رو دوست دارین این مطلب رو تایید کنین تا توش درج بشه نه اینکه فقط نظرای خوب و موافق و قشنگ رو درج کنین.
تا اینطوری ثابت کنی که شهامت نقد شدن رو داری
به امید پیشرفت هممون

دوست عزیز
من اگه میخواستم فقط کامنت های گل و بلبلی رو تایید کنم اصلا در کامنت دونی رو باید می بستم چون تعداد این کامنت هام نسبت به خشن هاش خیلی کمه و به عبارتی ناچیزه .
همه نگفتنی من اینه که سلیقه ها با هم فرق میکنه و من نوعی حتی با دونستن اون درجه سربازی و غیره هم ممکنه هیچ لیخندی روی لبم نیاد چون کل کار رو سطحی تر از این حرف ها بدونم و بعضی ها مثل شما که ظرافت نهفته در مسایل رو خوب متوجه میشن صرفا به خاطر کارگردان یا عوامل دیگه و یا لذت بردن از همون طنز هم به همه چی خیلی زیبا نگاه کنن و لذت هم ببرن که جای خوشحالی داره .
من هیچ وقت نمیتونم مسخره بازی های که سر اکثر برنامه های طنز روی ذهن من اجرا میشه رو فراموش کنم من نمیتونم فحش هایی که در قالب طنز توی این برنامه ها به من و همه بیننده ها آموزش داده میشه رو دوست داشته باشم من از تعصب بیجا بدم میاد من از اینکه بیان و یکی رو به عرش برسونن در حالیکه همیشه در این سطح نبوده ( که البته ناگفتته پیداست که جریان رو به رشدی دداشته )حس بدی بهم دست میده نه بخاطر اینکه ان آدم یا آدم ها جای منو تنگ کردن بلکه به این خاطر که منو و قدرت درک منو دست کم گرفتن .من خودم خیلی موافق طنز یا مطلب مستقیم و بدون پیچیدگی نیستم ولی به نظر من هنوز هم این داستان اونقدر ساده بود که هر کسی با دیدن چند قسمتش میشد بفهمه منظور اینا نیش و کنایه زدن به کجای این ممکت و رییساشه!میدونی مشکل اصلی چیه؟ اینقدر تو این روزگار لبخند و شادی روی لب من و تو و همه ماسیده که کورسوی امیدی رو مشعل هزار چراغ میبینیم و انتهای زیبایی .البته حق هم داریم چون لنگه کفش کهنه هم در این برهوت برای خودش جای مالوندن روی چشم و پیشونی مون رو داره.سریال های ساده رو من ( نگفتم تو و نگفتم شماخها هم مجبورین) دوست ندارم.خب اینکه دیگه تلاش و نکیه یابی نمیخواست دیگه!
من فکر میکنم یا سطح شعور من خیلی پایینه که به هنر و هنر مند اینجوری

سحر شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 10:12

نه من منظورم نقد و نقد بازی نبود منظورم این بود که تو هم مثل اون آقا همونجور بی ادبانه نوشتی حالا می خای اسمشو نقد یا هر چیز دیگه بذار فقط ۱لحظه به کار اون و خودت فکر کن. من فقط ۱مورد میگم آیا درست که در مورد افسانه بایگان اون طور حرف بزنید شاید پیش شوهرت یا خانوادت مجاز باشی اما در یک جای عمومی نه چون به هر حال تو خاطرات و حرفات رو در معرض عموم قرار دادی

شیطونک شاکی جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 01:39

همچین یه نموره شاکی هستیا (شیطونک)

پا تو از تو کفش من دربیار آبجی (نیش)

منیژه پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 22:44

من که همه ی سریالها رو تقریبا دیدم ولی به نظرم نشانی از همه بهتر بود در مورد بقیه هم یه ضرب المثلی رو میشه به کار برد که میگه: کاچی به از هیچی! حداقل اونا تلاش خودشون رو کردن ولی به قول مهران مدیری: اونا توانشون کم بود!به هر حال هر کس نظر خودش رو داره و می تونه اونو ابراز کنه.

بنفشه پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 20:56 http://banafshehh.blogsky.com

من که اصلا نمیدونم این سریال ها چیند..فقط چند روز پیش ماهواره رو روشن کردم دیدم یکی داره قیمه نذری کیده کفش شوهرشو پیدا میکنه میفهمه ۲ تا زن داره( چقدر واضح نوشتم!!!!!!!!!!) فکر کنم این همون سریال شریف نیاست که گفتی.. میدونی برای من برای وقت گذرونی بد نبود..البته همون یه قسمتو دیدم! آره قبول دارم که خیلی هاشون ارزش فیلمهای هالیوود رو ندارند ولی قبول کن از ۱۰-۱۵ سال پیش بهتر شده اند..نمیدونم یادت میاد اون موقع ها همش فیلمهای جنگ و بدبختی بود یا اوشین و هانیکو!!!!!!!!!
در مورد مدیری هم من آخرین چیزی که یادمه ازش ساعت خوش بود که من خیلی دوست داشتم.. میدونم بعدش هم کلی سریال درست کرد ولی من ندیدم.. .ولی هنوز اعتقاد دارم که مدیری هنرمنده..
راستی ۱۴۰۰ تا کانال از کجا میگیری؟ ما که اینجا این همه کانال نداریم!!

غزل پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 20:21 http://daftarche86.blogfa.com

سلام صمیم جان
منم باهات موافق هستم موضوغ سریال ها و فیلم های ما حسابی تکراری شده و از اول میشه حدس زد اخرش چی قراره بشه
اما یک نکته هم هست و اون اینکه دولت با این محدودیت هایی که گذاشته اجازه شکوفا شدن به کسی را نمیده ...!
مثلا همین مهران مدیری اگر یکمی پاش از گلیمش درازتر کنه بهش اجازه پخش نمیدن مثلا این بنده خدا بیاد با چی من و تو را بخندونه؟؟؟ با دولت و اسلام و اخوند و عشق زندگی زناشویی و sex و لهجه جاهای مختلف و این و اون و ... نمیشه شوخی کرد پس این بابا چه کار کنه به نظر من تا همین جاشم خیلی استعداد به خرج داده...
تا بعدا...

آزاده پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 17:45 http://Azadeh-mahan.blogfa.com

سلام با این اوصاف ما چیزی رو از دست ندادیم اخه هم مهمان داشتیم وهم ساعت پخش فیلمها به ساعت ما نمی خورد .
صمیم خانم حرم رفتی ما رو یادت نره

mamali_s2 پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 17:25

بازم سلام
یادم رفته بود بگم که در عین حالی که زیاد راضی نیستم اما مهران مدیری رو به عنوان کسی که کارشو بلده اما در حد خودش خیلی قبول دارم .
یا حق
محمد صادق

سحر پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 15:01

فقط می تونم بگم خوندن این پست من رو به یاد اون پستی که بینام در موردت نوشته بود انداخت در واقع همون حس رو در من بیدار کرد امیدوارم با هوش سرشارت متوجه منظورم شده باشی
پدر شما که مهندس کشاورزی بود چطور شد تیاتری از آب دراومد

سحر عزیز
من کاملا متوجه شدم منظورت همون نقد و نقد بازی !!! بود ولی من اصلا در قد و قواره نقد کارهای سیما نیستم فقط نظر خودم رو نوشتم و دنبال تایید دیگران هم باور کن نیستم .
من نگفتم رشته تحصیلی پدرم تئاتر بود ضمنا ایشون مهندس هم نیستن و فوق دیپلم دارن. کار تئاتر رو هم خودش دنبال میکرد نه به عنوان شغل بلکه تفریح
من به همه طرفدارهاش حق میدم از من ناراحت بشن شاید چون حرمتش رو خیلی نگه نداشتم اینو صادقانه میگم ضمنا منظوری هم نداشتم.فقط یه پست در مورد برنامه های نوروزی بود.

اهورا پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 14:48

ای بابا.به طور کل شما ادم نق نقویی هستی.چقدر غرولند میکنی.حالا هر کی ندونه خیال میکنه کارشناس ارشد نقد و تحلیل فیلم و سریال و .... هستی.دوست عزیز کمی مهربانانه تر باش . من نمیگم برنامه ها عالی هستن.ولی همینطور که داشتم مطلبو میخوندم اعصابم خرد شد با خودم گفتم این بابا عجب گند دماغه .خب این نظر کاملاْ شخصیتونو واسه خودتون نگه دارین.

فراموش نکنین این شما هستین که در صفحه کاملا شخصی من که به دلخواه خودم بعضی چیزها رو عمومی مینویسم مهمان هستید........
من اصلا همچون فکری نکردم .امیدوارم اعصابتون با خوندن نظرات مخالف کمتر بهم بریزه...

X پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 12:40 http://stillness.blogfa.com

من فهمیدم در مورد بابات جدی می گفتی...من خواستم یه شوخی کنم که یه ربطی داشته باشه به متن!!!!

جودی آبوت پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 12:27 http://whenurnot.blogfa.com

سلام صمیم جان . سال نوت باز هم مبارک باشه عزیزم
اون پستی که برای مادر شوهرت نوشته بودی خیلیییییییی محشر بود خیلی
هم از قدرشناسی تو لذت بردم هم از مهربانی های ایشون
واقعا هم تو روزگاری که کفه ترازوی اکثر آدما به نفع فرزند خودشون پایینه و اون خیلی خوباش هم همسر فرزندشون رو حداکثر اندازه بچه خودشون دوست دارن ، چنین خانومی واقعا گرانبهاست
تفدت هم مبارکککککککککککککککک ننه . ورودت به چهلمین دهه عمرت رو تبریک میگم مادرررررررررررر !!!!! D:
خوشو ناراحن نکن پیر نشدی هنوز که !!!!!!!
نظرت رو هم خوندم . در مورد فتیله کاملا باهات موافقم و این حس به خود من هم دست میده !!!!!! در مورد بقیه برنامه هم باید بگم که همشون رو نیگا کردم و از همشون لذت بردم !!!!!!!!!!!! مخصوصا از نشانی و قرارگاه مسکونی بعد هم مرد هزار چهره !!!! می بینی تفاهم و ننه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

ممنونم
ضمنا عزیزم حتی زن و شوهرش هم لزوما نباید نظر یکسان در مورد همه چیز داشته باشن چه برسه به دوستان و نزدیکان
خوشحالم اوقات خوبی داشتی و لذت بردی.

زهره زاهدی پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 08:01 http://w

سلام دوست خوبم
سال نو مبارک.
وبلاگ کانون هموفیلی استان فارس شروع به کار کرده واز شما دوست عزیز برای تبادل لینک دعوت می شود.موفق وپیروز باشید.
http://farshemophili.blogfa.com/

اسمارتیس پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 01:30

این وبلاگ شماست و پر واضحه که هر جور مایلین می تونین توش بنویسین. ولی این قدر توهین به کارگردانی که مشخصه طرفدارای خیلی زیادی داره٬ اونم با این صراحت به مقداری آزار دهنده س. منظورم همین آقای مدیریه که به قول شما فقط تو کار ساخت آبگوشته و اهمیتی به بازیگراش نمیده.
شما کارهایی که تو ایران ساخته میشه رو با ساخته های تارنتینو و اسپیلبرگ مقایسه نکنین که توش هر حرکت دوربین و هر دیالوگ کوتاه تاثیر گذاره. به نسبت فیلم ها و سریال های یکی از یکی مزخرف تر و بی موضوعی که تو شبکه های تلویزیونی ایران نمایش داده میشه کارهای این آقا واقعا شاهکاره. همین که میتونه دست رو موضوعی جز ازدواج و طلاق و فرزند گمشده بذاره خودش خیلیه. و این که اونقدر جسارت و هوش داره که بدونه چه طوری باید کارشو ببره جلو
در ضمن همین که افرادی مثل نجفیان و رهنما و بازغی و خیلیای دیگه حاضر شدن چنین نقشای کوچیکی رو ایفا کنن نشون میده که واسه خیلی از بازیگرا داشتن یه کار با مدیری یه شانس محسوب میشه که نمیخوان از دستش بدن
به نظر من این آدم٬ آدم بزرگیه...

میدونی دوست خوب
بودحه ای که برای ساخت این سریال ها از کیسه گشاد صدا و سیما خارج مبشه حق من و تو و همه هموطنامونه.پس این حق رو هم داریم که اگه نظرمون رو برآورده نکرد حداقل چهار خط بنویسیم در موردش.
من اصلا نمیخوام به هنرمندامون توهین کنم ولی بین بد و بدتر به قول شما این شاید همون بده باشه نه بدتره فقط یادتون نره من گفتم طرف اون بدتر ها که هیچ! طرف این ضعیف ها هم کم میرم و در ضمن من در مورد کارهای یک نفر و نه ا شخصیتش صحبت کردم .
به هر حال هر کسی نظر خودش رو داره.
نظر شما هم محترمه.

mamali_s2 پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 01:28

سلام
امیدوارم خوب باشین و سرزنده .
حرفاتون هم بد نبود یا در اصل بگم نقداتون البته گه بهش بشه گفت نقد / نمی دونم منم که از این چیزا سر در نمی یارم شاید شما راست بگین .
اما یه چی رو می دونم نه ببخشید بقول یکی از دوستام ۲ چی رو می دونم :
۱ رادیو تلویزیون رو گند آب برده !
۲ این مسخره بازیا منو به عنوان یه جوون راضی که چی بگم حتی خوشنود هم نمی کنه ! فقط شاید یه لبخند ملیح حاکی از مسخره شدن خودم رو رو لبم بنشونه و بس !
یا حق
محمد صادق

دوست خوب
من کلمه نقد رو استفاده نمیکنم فقط نظر خودم رو نوشتم
شاید اگر این آدم ها با این استعداد جای دیگه ای بودن که کمتر سفله پرور بود خیلی بهتر از این میشدن.

مستانه پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 00:34 http://baadbadak.blogsky.com

اولا که نظراتت خیلی برام جالب بود. گرچه با همش موافق نیستم.
دوما به نظر من این قالبه اصلا خوب نیست. یعنی به سبک نو و نوشته هات نمی خوره...

ممنونم از نظرت در مورد قالب
دنبالش هستم .

mona چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 20:47

dar morede fitile ham ke man mordeye hamin tanzeshunam ke bozorgtararo hata paye tv mikh mikone!etefaghan bacheha az avalesh bayad yad begiran in nokteharo dark konan!jedan ke kareshun kheyli bahahle

mona چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 20:45

dar morede sereiale modiri man nazaretro ghabul nadaram,tanze besyar ghabele ehteramiye,etefaghan be axe baghiye tanzha be shoore mkhatab ehteram gozashte,goruhe nevisandehaye ghodratmandi dare ke tanzhaye zarifo khubi t kar ijad karde,manam motaghedam bazi naghsha ziadi bud mese naghshe un dokhtarak va najafiane nekbat.ama jedan kare ghavi va ghabele ehteramiye

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 16:47

امید وارم همیشه خوش باشیو...........
تورو خدا رفتی حرم برام دعا کن بگو بسه دیگه آزمایش.....

حبه چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 15:16 http://doone.blogsky.com

واقعا با نظرت موافقم. من خودم رفتم ماهواره گرفتم بلکه شاید بتونم چند تا برنامه ی درست و حسابی ببینم ولی اونم به جز ام بی سی ها برنامه هاش مفت گرونه. البته نه همش.
خوشحال می شم دعوت و قبول کنم و برای من هدیه ای بذاری. منتظرت هستم.

ناشناس چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 15:00

من به طور اتفاقی وارد وبلاگتون شدم ولی صراحتا بگم که از وقتی که برای خوندنش گذاشتم پشیمونم اونقدر که متنش بی ادبانه و زشت نوشته شده بود

من فقظ نظر خودم رو نوشتم و بعضا هم گفتم نظر هر کسی حتی مخالف من خیلی برام محترمه.شما اگه با خوندن فقط یه پست همچین حسی بهتون دست داد میشه نتیجه گرفت سلائق من و شما خیلی متفاوته.
میدونین تو این مملکت شنیدن نظر مخالف خیلی سخته ولی من نه جبهه میگیرم و نه از شما ناراحت میشم صرفا چون نظرمون با هم فرق میکنه.
موفق باشید و در پناه او......

گلناز چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 14:50 http://golehamishehbahar.persianblog.ir

برداشتهات کاملا منطقیه.هرچند من همه رو نگاه کردم بیشتر از همه هم از سریال رامبد جوان خوشم اومد.ولی به نظر من هر کسی حق داره هرجور که دوس داره چیزیو نقد کنه.پس توام خودتو ناراحت نکن صمیم هنرمند زاده:ی

X چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 12:41

عجیبه! می دونی چرا؟ چون من امسال با سریالا خیلی حال کردم! هم با پیامک از دیار باقی و هم مهران مدیری و هم تا یه حدی اون سریال شبکه دو!!! خیلی هم حال کردم ها!!! حالا دو دلیل بیشتر نمی تونه داشته باشه : 1- من خیلی سرخوشم! 2- چون کنکوری ام و باید برم درس بخونم ، همه چی به نظرم جالب میشه و کلاً تلوزیون خیلی جذاب شده یهو!!!

ولی به هرحال از مهران مدیری همیشه خوشم میومد....

تازه من خودم تا حالا شیش بار برنده ی سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن بودم ها! بابام تا حالا یه ده بیست باری توی اسکار انتخاب شده! و کلاً خونوادگی خدمت زیادی به سینمای جهان کردیم! :)

خب خوشحالم تو استفاده کردی و خوشحال تر که تنوع شد برات.
در مورد پدرم هم شوخی نمیکردم......کاملا جدی بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد