من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

اندر فواید دوست تپل!!

1-دیروز کلی خونه مامان جون نی نی بازی کردم و لپ های نرم و ناز یاسی(ن) کوشولو رو نوازش کردم.بچه به این آرومی خدایی محشره.علی هم چپ چپ نیگاه میکرد بهم و وقتی اومدیم خونه تموم مدت بین بازوهای من بود و دائم خودشو میچسبوند  به من تا موهاش رو با سرانگشتام نوازش کنم و خلاصه  از دلش در اومد حضور یه رقیب!!!!! خدا به داد من برسه اگه تکثیرشم!!!!!رسما باید تخت بچه رو تو کوچه بذارم تا قلب باباش نگیره!!!یه کادوی خوشگل هم برا نی نی خریدم شامل لباس چند تیکه و کلاه خوشگل پخ پخو!!! و جوراب های رنگ کلاه و لباس.خیلی خوشش اومد مامان نی نی.من کلا عاشق خریدن جینگولی ها برای نی نی هام.تا 8 سال هم نی نی محسوب میشن برام.!!!!

2-شب جمعه رفتیم یه دوری بزنیم بیرون ببینیم بقیه برای ولنشون چیکار کردن!! پیاده روهای تنها خیابون کمی آدم وار مشهد!!!! که پر بود از دخترو پسر ها با رنگ و روغنن های  عجیب غریبی که به خودشون مالیده بودن.خدایی خیلی ضایع است که یارو با اون قیافه و چشمای تا گوش سبز شده و خط آبی و قرمز کشیده شده!!! دست تو دست یه بچه دبیرستانی 19 ساله که هنوز ریش هم درنیاورده راه بره!!! بعد هم که این دختر فیفیلی ها همچین خرس های گنده تر از خودشون رو بغل کرده بودن و با عروسک های ولنتاینشون رو ابرا سیر میکردن که واقعا بامزه شده بود قیافه هاشون.دلتون نخواد شام  رو رفتیم جوجه تنوری  زدیم تو رگ و خیلی حال داد.یه کیک سیب هم برا علی خریدم تا جمعه صبح که همیشه صبحانه اش با روزهای دیگه باید فرق داشته باشه خوش بحالش بشه!!!!شام مخصوص که بهتون گفته بودم رو هم گذاشتم برا بعد.به علی میگم گیلاسی بهم گفته یه وقت چشم نخوری با این فداکاری و تن ماهی درست کردنت برا علی!!!! مرده بود از خنده و میگه این دوستت خوب شناخته تو رو!!!! خلاصه که عزیزم به هوادارات یکنفر دیگه اضافه شد که رسما از همین جا اعلام میکنم رستمتیم آبجی!!!!!! بلایند شود هر آیزی که اگزش نمیتونه  تو رو سین کنه!!!!!

3- از دهنم در رفت به علی میگم راستی ولنتاین ما ایرانی ها روز 29 یهمنه یعنی دوشنبه و ظاهرا رسم بوده خانم ها برای شوهراشون کاو میخریدن و میدادن بهشون!! آقا اینو گفتم و بلا گفتم.از اون روز هی  روز دوشنبه داره به من یادآوری میشه !!!!!!! راستی  آخر هفته فوق العاده ای داشتم.به تمام سلول های  روح و جسمم گرمی ولنتاین سبک خودم رو درک کردم.خدا قسمت کنه خواهر!!!(چشمک!)

4- سهیل رفته یه دسته گل گنده خریده برای مامان و مسخره مثل این  برده ها هی جلوش تعظیم میکنه و دست و پای مامان رو میبوسه و میگه ننه!!! حلالم کن!!! و ما هم میخندیم و دامبی تو کله اش میزنیم!!! میگه بهم الهام شده قراره تیر تو پر شم!!! منم بهش گفتم احتمالا چون  به برگزاری مراسم عروسیت داری نزدیگ میشی(حالا خوبه هنوز تاریخش رو خودش هم نمیدونه وما هم ایضا!!)  طلب حلالیت میکنی از همه!!!!بعد مامان هم جو گیر شد و چند تیکه به جهاز شازده اضافه کرد!!!!! بعد جلوی علی همش این داداش آبرو بر ما از خاطرات آبرو بری  دوران کودکیمون حرف میزد و علی فقط نگام میکرد که صمیم!!! واقعا؟!!!!

5-اینجا یه بارونی اومد که بوی بهار رو تا ته بلعیدم از تو قطره هاش.خیلی قشنگ و زیبا!من امسال عاشقانه منتظر بهار هستم.زمستون طولانی داره حوصله ام رو  سر میبره.آییییییییییی یکی نیست بهار رو زودتر بدستم برسونه!!؟

6- رفتم مایو بخرم  هر چی میخوام به اینا حالی کنم من فنر دار میخوام و کاپ دار دوست ندارم حالی این فروشنده ها نمیشه!! نهایتا قراره تو این هفته بخرم.دعا کنین زودتر ردیفش کنم فعلا پاش رو هم پیدا کردم.یکی از دوستامه که دو تای من هیکل داره!!!! گفتم بیا پول بلیط استخرت رو هم خودم میدم و تو فقط نقش دلگرم کننده و حس خوش تیپی به من هدیه کن!!!!!! ببین به چه کارهایی افتادیم آخر عمری!!!!

 

نظرات 30 + ارسال نظر
قزن قلفی سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 02:34 http://afandook.blogsky.com

من تپل تر از خودم کجا پیدا کنم حالا ؟.........

مااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااااااااان من استخر ! ( کله عر عرو !)

برفی دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 10:57

اسپندارمذگان خجسته باد.

ایلنار دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 10:17 http://ilnar@persianblog.ir

گندشو درآوردی
۲ روزه آپ نکردی

ژ یگولو دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 01:46

سلاممممممممممممممم صمیم عزیز...
خوبی؟؟
۱- من علی رو درک میکنم...:دی...بچه واقعا یه مزاحمه کار درسته..خندهههه...بینم این بچه کییه اونوقت؟؟ من چرا یادم رفته ایا؟؟
گفتی تا ۸ سال رو نینی حساب میکنی تو؟؟ ایولل پس ابجی کوشمولوی منم حساب کن جزوشون...:دی ۸ سالشه..دیروز مامانم رفته واسش یه مانتو خریده واسه جایزش که معدلش شده ۲۰...یه خانوم کوچولوی واقعی شده بود مخمل داداش..:دی...
۲- ایوللل...شهر ما که انگاتری ولینتانش هنوز نیومده..اخه هیچ خبری نبود..:دی..حالا اون قسمت مهمش که من نرفتم ولی فکرم نکنم خبری بوده باشه..:دی به قول گیلی فچ کنم اینجا فردا رو میگیرن..:دی...کلی ارق ملی ارن چی فک کردی پس..:دی
۳-ایول.ایولل...ایول..این علی چقد کادو میخواد همش....:دی
ایشالا..:دی سوت..:دی
۴-خندههههههههههههه...(مثل این برده ها هی جلوش تعظیم میکنه و دست و پای مامان رو میبوسه و میگه ننه!!! حلالم کن!!! )خندههههه...منم باید همین کارارو بکنم تا چند وقت دیگه..اخه دارم میرم سربازی..:دی...
۵-ایولللللللللللللللللل..عینهو اینجا...پریروز صبح...خیلی عالی بود خیلی...به قول تو بوی بهار میتونستی از تک تک دونه هاش حبا تمام وجودت حس کنی..کلی کیف کردم...خدایا شکرت...
۶-ایوللل..پس گشتی یه همدم و دلگرمی واسه خودت به زور پیدا کردی...افرین افرین..:دی


صمیم جون..به خدا طاقت نیاوردم اون توهینا بهت شده بود...وگرنه جواب نا اهلان واقعا خاموشیست..قرارم نبود چیزی بگم ولی خب...

دیگ اینکه این چند وقته هم خودم میدونم فک میکنی نمیام و نمیخونمت..ولی اشتباه میکنی..من همیشه میامو همه نوشته هاتو خط به خط میخونم عزیز..فقط حالم نمیدونم چشه که قاطیه...چند وقتیه مث اونوقتا دیگه کامنت نمیتونم بزارم..ولی همیشه میامو به یادتم خیلی هستم عزیز..همیشه واسم عزیزی ابجی صمیم...

خوش باشی و موفق همیشه..فعلا...

فقط میتونم بگم ممنونم ازت.

زهرا دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 00:14 http://777rosesorkh.blogfa.com

صمیم جونم مردا همین طورین تا وقتی بچه نیومده حسودن زیاددددددددد ..ولی وقتی باد میدونن چطوری شادیهاشونو!!!!!!!!!! تقسیم کنن ..... ایشالا کادوای خوب بگیری و همین طور تقدیم کنی!

علی یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 19:56 http://www.gozarande.blogfa.com

جالب بود. من دلم برا مشهد تنگ شده. می یام تا چند روز دیگه برای همیشه.

یاسی یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 18:26 http://yasijun.blogfa.com

سلام.چطوری؟میگم منم یه چن وقتیه استخر میرم ولی هنوز نمیدونم فرق مایوی فنر دار با کاپ دار چی هستش. (خجالت) میشه به منم بگی.برم یکی خوگشلشو واسه خودم بخرم. لطفا...

ولله اونایی که یه نیمچه سوتین داخلش داره که حالت آستر داره برای مایو رو کاپ دار میگفتن و فنری اونایی هست که دقیقا زیر و دور سینه اش تا نصفه فنر داره دیگه!!!! برای حفظ فرم سینه ها .

[ بدون نام ] یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 16:52

ولنتاینت مبارک.
شاد و خوش باشی همیشه.
جمله ی عاشقانه ی ولنتاینو که امسال شنیدم به جون خودم تا ۱۰ ثانیه روحم رفت تتو بهشت و یه چرخی زد و اومد.واقعا منو از تو کما در آورد یه نفر وگرنه همونجا می موندم.اونقدر اون جمله تک بود که حتی برای هیشکی تعریف نکردم.
خدایا به خاطر عشق ممنون.امروز داشتم می شنیدم که اگه عشق نبود آدما حتی از خدا هم خسته می شدن.
خدایا عاشقتم و به خاطر کمکای امروزت ممنونم ازت.عاشقانه ممنونم.
من فکر میکردم شما دو تا که اینهمه عاشقین کادوی ولنتاینتون باید یه چیز به قول تو دهن پر کن باشه.اما اینی که تو با عشق انجام دادی و از حس نوشته هات معلومه
عاشقانه ی خاصی بود.
همیشه عاشق باشی.
مهسا

سلام.نمردیم و یکی پیدا شد به تو جمله عاشقانه بگه!!!! فقط فک کن!!!!
مواظب باش خیبلی خاص نشه دخترم!! عاشقانه هات!!!!!
قربون تو میراث خوشگلم!!!!

من آزادم یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 15:26 http://www.man-azdam.blogfa.com

من فایده دوست تپلو نفهمیدم؟؟؟؟من عاشق این ولنتاینا هستم
خوبی؟؟؟همیشه خوش باشی

عزیزم با یه دوست چاقالو

ندا یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 15:00 http://ghazalism.blogfa.com

سلام صمیم جون
خیلی وقته میشناسمت اما کامنت نمیزارم .... با تبادل لینک موافقی؟؟
راستی ما قراره ولنتاین رو همون ایرونی بگیریم....

سلام عزیزم.
مبارک باشه ایشالله.
حتما.فقط یادآوری کن گلی.

سارا یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 13:25 http://sasarvi.persianblog.ir

من هم داوطلبانه حاضرم ایفای نقش دلگرم کننده رو به شما بپذیرم به شرطی که پول بلیط استخر من رو هم بدی!! ;)

تو بیا بلیطش رو خدا جور میکنه......

ایرن یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 13:17 http://www.irendokht.blogfa.com

راستش دیروز توی وبلاگ آقای بی نام شما رو پیدا کردم...از امروز می‌خونمت...عدو شود سسب خیر اگر خدا خواهد...
تا کور شود بی نام که نتواند دید!

ممنونم.خوش اومدی عزیزم.

آشپزمدرن...شادی یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 12:55 http://monnom.blogfa.com

منم ولنتاین رو کلا گذاشتم واسه بیست و نهم. می گم چه خوب که پایه شنا پیدا کردی. سفت بچسب که تو این زمونه سخت گیر می آد.

شادی تو که برو براش غذاهای معرکه ات رو درست کن از دوست تا کادو بهتره!راست میگم.
اونم چشم.میچسبمش!

مدی یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 11:19 http://hmdvamd.persianblog.ir/

سلام صمیم
ولنتایت تون مبارک باشه ؟
مامانم اینا اومدن مشهد خوش به حالشون منم میی خواااام بیام (گریه)
ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّآآآآآآآآآآآآآآهههههههههههههههه

بهار یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 10:09 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

شب جمعه ما هم رفتیم بیرون و کلی از این آدمای جینگیلی دیدیم. اما من ترجیح می دادم مغازه هایی رو ببینم که کلی از این عروسکا و لوازم خوشگل تزیینی داره.
حالا که می خواهی بری شنا انقدر دنبال بهونه نگرد. کار خوبیه. کلی هم لاغر می کنه.
شاد باشی و همیشه عاشق.

صبا و پرهام یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 09:30 http://anymoanyma.blogsky.com

همونطوری که قول داده بودم عکسهای خونه مون که حسابی ولنتاینی شده رو براتون میذارم

بدو بیا صمیم جون تپلی مپلی

سایه یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 08:38 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

سلام صمیم جون
خوشحالم که بهت خوش گذشته .

شیطونک شاکی یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 02:54


1- حسود هرگز نیاسود (نیش)
2- ملت دل خوشن واسه خودشونا (تعجب)
3-ای نمیری که تویی با این حرفای نسنجیده بی چاره می کنی ما خانوما رو حالا نمی شد بگی مثلن مردا زناشون رو می بردن مسافرت (شیطونک)
4- گویا تو بچه بودی فک نمی کردی ممکنه بزرگ بشی و یه روزی شیطناتات موجب رسوایی بشه (نیش) هر شیطونتی که می خواستی می کردی
5- نه خیرم ما زمستان برفش را دوست می داریم اصلن چه معنی داره هی بهار بهار می کنی تو (بزنم تو سرت)(نیش)
6- خداوندا صمیم را به راه راست هدایت فرما (شیطونک)

(بوس بوس بوس)

بستنی زیاد بخور

موفق باشی

atris یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 02:20

سلام صمیم جون من تازه با بلاگ شما اشنا شدم خیلی ازتون خوشم اومده خیلی نوشته هاتون به دلم نشسته
امیدوارم همیشه همینطور شاد و خوشبخت باشی عزیزم
راستی من شنیدم ۱۹ اسفند روز عشق ایرانیان هست اما شما گفتی ۲۹ بهمن بالاخره کدومش درسته؟؟؟
راستی نمیشه این سبک ولنتاینتو به ما هم بگی D:

سلام.منم گیج شدم.!!!!!!(خجالت!)

مریم شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 22:04 http://www.sokut65.persianblog.ir

سلام خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا خوبی؟
همه شو می خونم حتما

ممنون.

helen شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 21:34

samim aziz dobare salam Be ellate kambode Ja inja edame midaham: Darsemn Man be yek rabeteye mohkam wa mohtaramane ba famil shohar (Partner) besiar motaqed hastam, vali asasan wa rishei barosomate ahmaqane wa zansetizi mesle sismoni ,mehriye ,jahizije......mokhalefam .Amma be qole shoma dar Iran motasefane emkanpazir nist. Albate shayadham man be Ellate 20 sal Eqamat dar Europa Arzeshha barayam awaz shodehand wa shenakhti az hamwatananam nadaram. ba arezoye salamati baraye shoma

متاسفانه تا این رسومات برچیده شه موی من و تو سفید میشه و شایدم بریزه!
ممنونم.

مهتاب شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 20:56 http://sokootesardema.blogfa.com

پشتکار عامل موفقیت ...
موفق باشی خانومی

helen شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 20:54

samim aziz salam Az Pasokhetan wa waqti ke barayam gozashtid besiar mamnon hastam .Samim jan Man aslan manzoram in nabod ke madarshohare shoma khanom khobi nistand (Man Ejazeh nadaram darmorede yek ensan digar qesawat konam ) Man faqat bawaram in hast ke ,sokot wa gozasht dar moqabele nadashtan sismoni aroseshan dalil khobi ishan nist.darsemn ba tawajoh be neweshtehayi ke tahala azaton khandam benazaram aslan badjens waya moqrez nistid.

شاذه شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 19:52 http://shazze.blogsky.com

سلام عزیزم

چیه نینی دیدی هوس کردی؟ :))

استخر خوش بگذره. رفتی یاد ما هم بکن احساس خوش تیپی بکن. بگو شاذه کجایی با اون هیکل هفتاد و خورده گرتالی اینجا قل بخوری؟ :))
(من درسته وزنم از تو کمتره. ولی به همون نسبت قدمم کوتاهتره. کلاً خیلی جیگرم :)))

مثل اینکه باید دست تورو هم بگیرم و با هم بریم زیر آب!!!
جیگر تر باشی!

لیلی و مجنون شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 18:58 http://faghatma.persianblog.ir

- خداییش چرا بعضی از آقایون به نی نی کوشولوها به حس رقیب نیگا میکنن؟

- اینقد خوشمزه از هوای مشهد تعریف کردی با اینکه یه ماه پیش اونجا بودم ولی الان دلم شدیدااااااا مشهد خواستتتتت :)):))

- پس به سلامتی دوشنبه هم مراسم ولنتاینتون به راهه :دی

فرناز شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 17:47 http://bahane83.persianblog.ir

خوب صمیم جون حالا برای دوشنبه کادو بهش می دی یا نه بچه رو؟

باید فکرکنم!!!
اومممممممممممم

کاوه -روزمرگی شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 17:40

سلام دوست خوبم

ما که چش و چاله مون به در خشک شد هیشششکی نیومد با ما ولنتایم کنه.

دوستم میگه یه پسر عمو عقب مونده ذهنی داره. میگه اگه شرایط تو رو به اون واگذار کنیم تهران و واست شخم میزنه.

حالا من بد شانسم به کی ی ی ی ی ی ی ی بگم اخه دردم ؟؟
هاه ؟

شاد باشید و مستدام

یعنی انقدر گاوه بیاد تو رو بگیره؟!!!!!!!
چشم تر و سیر برایتان آرزو میکنماییم!!!

X شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 16:02 http://stillness.blogfa.com

خوبه شهر شما یه خورده رنگ و بوی والنتاین داشته ها! همون که خرس دستشون بوده یه جور رنگ و بو میشه دیگه! اینجا که فکر کنم هیچ کس اصلاً نفهمید والنتاین شده! ( من مال سیرجانم! از شهرستانای استان کرمانه ، اون قبلنا یه بار فکر کرده بودی من تهرانی ام! یادم رفت برات توضیح بدم! الان یادم اومد)

شراره مامان بردیا شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 14:27

شاتالااااااااااااپ
این صدای شیرجه زدن صمیم در اعماق استخر بود.نه ه ه ه؟
سلی ی ی ی خاانووووووووم.
ولنتون مبارک.بوس بوس بوس
نی نی رو هم از طرف ما ماچ چ چ چ کنننن.
تو نمیخوای بیای اینورا؟؟؟؟؟؟؟بیا نی نی ما رو هم ببین دیگه.

نرجس شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 14:00

صمیم خواهر آن ویتامین های شب ولنتاین نوش جونت.....
:-))

مرسی.ویتامین عشق دوای هر دردیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد