من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

فقط تیتر

-حال همگی توپ توپ است و ملالی نیست جز امورات مربوط به خانه تکانی کارمند جماعت منزل ما!!!!!

-کی این سرماها تموم میشه و بوی بهار و بارون و سبزه میاد.؟مردم بابا!!!!!

-صمیم دچار افسردگی زمستانی و در عین حال مهمانداری!!!کردن بود ای ملت!!!

-تو هفته پیش چهار نوبت مهمون داشتم.فککککک کن!!! اونم من که تو شیش ماه گذشته شیش تا آدم هم پاشون به خونم نرسیده بود!!!!

-دارم یه جورایی عوض میشم....یه تلنگر کافی بود......اونم از طرف شیرین همسرم.....

-میخوام برم استخر ولی روم نمیشه!!!!!خدایی هیکل گنده هاش میان اونم بی خجالت !!!نمیدونم من چه مرگمه!!!همیشه برا خودم ایده آل رو در نظر میگیرم.....

-دلم کلاس ورزش میخواد بیشعورها فقط صبح ها دارن نزدیک ما!!!!!

-پس فردا ولنتاین دوست داشتنی من به طرز دلخواهم برگزار میشه...یادتونه که!

-یه ماجرایی پیش اومد  جمعه که دهنم از تعجب این هوا!!!! باز موند.میام  و میگم.

-از همه کامنت گزاران عزیز که با نظرات شیرینشون خنده رو لبم میارن ممنونم.

-این علی منو کشت از بس شیرینی و شکلات خورد این چند روز!!فک کنم روزی دو کیلویی شیرینی خامه ای خورد این بشر!مصداق واقعی  sweet tooth  شده .

در مورد  کسی که به چیزهای شیرین خیلی علاقه داره میگن ((((he has a sweet tooth  ))))

daddy  eats chocolate every day.He has a sweet tooth

نظرات 24 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 01:02

جعفری+واردات+هند

خانومی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 10:46 http://khanoomiiiii.blogfa.com

بنظر من که مادر خیلی نازی داری البته برای چند تا پست قبل ترت دارم مینویسم بنظر خیلی ساده و گوگولی میاد مثل خودت

برفی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 09:52

im a real sweet tooth too :)

مهرو چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 09:43

تو فکر نی نی دار شدن رفتی آیا؟

عمرا.
حداقل الان هرگز!!

صمیم به تنها چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 07:28

میتونی همین جا برام کامنت بذاری؟ در موردش همین جا صحبت کنیم (خصوصی)و البته من نظرم رو برات میل کنم موافقی؟

شیطونک شاکی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 03:53


پس خوبی

داشتم کم کمک نگران می‌شد(شیطونک)

خانه بتکان عزیزم خانه بتکان (نیش)




بستنی زیاد بخور

موفق باشی

ناجی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 01:34

چه عجببببببببب خانووووم!

خانومی سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 23:58 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلااااام چه عجب خانوم افتخار دادی
والنتاین .. آره یادمه ... بعد بیا همرو کامل توضیح بده منتظر یه پست طولانیییییییی هستم
بوس

آشپز مدرن...شادی سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 19:52

اتفاقا همه ی تیترها گویا بودن!

سپیده سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 19:47 http://aarmita.blogfa.com

سلام صمیم جون همه لاغر می شن زود بنویس چرا دهنت باز موند میسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 18:28

باد آمد و بوی یه چیزی را آورد.......فکرت منحرفه به من چه آخه؟
من می خواستم بگم بوی صمیم را.به جون خودم.
خوش اومدی اوشگلم.دلم برات تنگولیدیده بود.این روزا اینقدر دردسر برام پیش اومده تو دانشگاه و اینور و اونور که روانم پاک پاک شده.برام دعا کن.
اینقدر غصه دارم که با کوچیکترین چیزی گریم میگیره.اما هیچکی نمی دونه.حتی مشکل انتخاب واحدمو هنوز به مامان اینا نگفتم.چون تا می خوام حرف بزنم گریم میگیره.
برام دعا کن.
مهسا.

مهتاب سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 15:57 http://sokootesardema.blogfa.com

...

یعنی چی مهتاب؟!!!

اعظم سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 15:09

سلام صمیم جون اولین بار که وبلاگت و دیدم مجرد بودم ولی الان ۷ ماهه که از ازدواجم میگذره - راستش یه مدتی گمت کرده بودم تا ژیدا کردن دوبارت خیلی طول کشید - یان اولین کامنتی هست که برات می گذارم ولی واقعا بهت علاقه مند شدم .
راستی منم توی دانشگاه کار می کنم

واقعا وبلاگ زیبایی داری ِ بیشتر آپدیت کن خوشحال می شم نوشته هات و بخونم

ممنونم.خوش اومدی.

X سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 14:31

به به! منور کردید دوباره وبلاگتونو! دیگه بی خبر غیبت طولانی نکنی ها!

راستی از چه لحاظ داری عوض میشی؟

میگم.از خیلی لحاط و همه هم در جهت مثبت

شاذه سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 13:02

سلام عزیزم
همدردی صمیمانه ی منو بپذیر! بعد از صد سال دیشب ظهر و شب مهمون داشتم. بچه هامم مثل آقای شما تا جایی که جا داشتن شیرینی و شکلات خوردن. امروز پسرم انرژیش وحشتناک شده بود!!! بهش ختمی دادم یه کم آروم گرفت!

مستانه سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 12:22 http://baadbadak.blogsky.com/

آخی. چقدر زحمت کشیدی. می خوام به پاس این همه تلاش بهت بلیط استخر بدم. (جدی)

آخه بلیطام تا آخر اسفند بیشتر مهلت نداره

ممنونم.به ما هم میدن.اونم استخر و سونای درجه یک .....

پرند نیلگون سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 12:11

سیلام
فک کنم ( بزنم به تخته ) همسر گرامی شما از چاق شدن و .... اینا نمی ترسه که از این خوراکی های خوشمزه می خوره هی !
خوشبحالشون !
ببینم کسی که سوییت توث باشه ولی از ترس چاق شدنش نخوره ، چه اصطلاحی براش به کار می برن ؟ من آرنولدشونم !
آخی !
مهمون خوبه ، ولی تا کی باشه !
خوش و خرم باشی

اون اگه نیم کیلو چاق شه من از ذوق میمیرم.بی شرف وزنش فیکس رو به پایینه!!!!

یاردبستانی سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 11:54

سلام و وقت به خیر
امیدوارم هر جا هستین ، همیشه خدا خوب و خوش و سلامت باشین و در پناه لطف خدا.
صمیم خانوم اول این که خیلی نگران شدیم و از بس اینجا سر زدیم یه جورایی دلمون گرفت بس که بی خبر گذاشتیمون .البته اینترنتمون قطع بود و نشد که کامنت بزاریم . در ضمن خواهر گلم من هم منظورم این بود که اون جمله رو در مورد خودتون نگید.
صمیم خانوم به نظر من یه ادم خوشبخت یه ادم ایده ال و یا یه ادم با داشته هایی در حد ایده ال نیست ادمیه که در حد نیازش از موسیقی و رقص و کتاب و زبان و شعر و اشپزی و جغرافیا وتاریخ و ..........بدونه و در ضمن و مهمتر این که مردم و مخصوصا خودش رو اون طوری که هستن و هست دوست داشته باشه و از لحظه لحظه زندگیش لذت ببره .حتی گریه ای که به جا باشه لذت بخشه .
بعضی وقتا لازمه چیزهای جدیدی تجربه کنیم و بعضی وقتا برای این که یه عمر از داشتن اندام زیبا لذت ببریم باید 5 جلسه اول کلاس ورزش یه مقدار خجالت بکشیم این شرم یا خجالت هم هزینه است درست مثل پولی که بابت شهریه کلاس ورزش پرداخت میکنیم .مهم اینه که شروع کنیم مهم اینه که برای رسیدن به هدفمون سمج باشیم و زمین خوردن ها ته دلمون رو خالی نکنه . چه قدر زیباست که ادم با سخت شدن شرایط سرسخت تر بشه و ثابت کنه که بزرگترین مشکلات در برابر قوی ترین اراده ها حرفی برای گفتن ندارن .و اون وقت پیروزی بعدش چقدر شیرین خواهد بود.
ببخشید نمیدونم چرا هر وقت تصمیم میگیرم که خلاصه و مفید بنویسم حرفام این قدر کش پیدا میکنه .
براتون ( شما و همسرتون ) آرزوی روزهایی سرشار از خوشی و خوشبختی و موفقیت و کامیابی دارم .
یا حق

من این کامنت رو حداقل چهار بار خوندم.....
کمک خیلی بزرگی به من کردی تو تصمیم گیری ممنونم....خیلی زیاد....

شکیبا سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 11:34 http://shakiba-a.blogfa.com

صمیم جان سلام

آفرین یعنی به این زودی دست به کار شدی برای خانه تکونی؟

بیا و بنویس ما منتظریم ببینیم برا چی دهنت این هواااااا باز مونده(چشمک)

می بوسمت عزیزم.

نازنین سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 10:22

سلام
مطالب زیبایی داری.بیان احوالات به زبان سادگی...امیدوارم همیشه عاشق بمانید.

نرجس سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 09:45

سلام صمیم جون.... کجایی تو دختر دلمون برات تنگ شده!!!!

تنها سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 09:13

سلام دوست عزیز وقتی مطالبت رو خوندم از اونجایی که مشکلم قابل طرح با اطرافیان نبود فکر کردم تو شاید بتونی کمکم کنی .فقط کمک فکری .ولی انگار نشد به هر همیشه شاد باشی

عزیزم من هیچ آدرسی ندارم از تو.نه میل نه وبلاگ.چکار کنم الان.؟منتظرم آدرس بذاری .

سایه سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 08:51 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

پس منم یه sweet tooth حرفه ای هستمااااااااااااااا . خسته نباشی بابت مهمونداری

خانمه سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 08:21 http://he-and-she.blogfa.com/

صمیم جان یه استراحتی به دهنت بده اگه هویجوری باز بمونه فکت در میره ها از ما گفتن بوداااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد