من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

آپ بعدی بهتره....

ممنون از همه دوست جونام که با کامنت های مهربونانه اشون منو به زندگی عاشقانه ام امیدوار تر کردند.باور کن خیلی دوست داشتم که اینمهه همه دلشون برا عشق و محت میتپه.خیلی سرم شلوغه.شرمنده اونایی هستم که تک تک نشد جواب بدم.اونایی هم که جواب گرفتن!!! برا قبلا بود که نوشته بودم.یکی برام نوشته بود:

به جای نوشتن این همه اصطلاحات انگلیسی میتونی پیشنهاد کنی ملت رو سیستمشون نارسیس نصب کنن و از «tip of day » ش فیض ببرن
راحت تر نیست؟!

خب !حالا که خوندن اینجا وقت شریفتون رو میگیره دیگه  اصطلاحات انگلیسی نمینویسم.البته از اول هم خواستم بگم اینها رو هر روز تو نارسیس میخونم(هر چند نه همشو) و دلیلی نداشت به اسم سوات!!! خودم نشونشو بدم بهتون.ولی نمیدونستم اینجوری میگین.خب پس شما و فیض بردن از اوت تیپ ها!!!!

ضمنا اون کسی هم که از پابلیک افیرز من دلش خون بود٬!!!!! بهتره بدونه بیشتر از این  حوصله غلط زیادی  اش رو ندارم و بهتره  و سرش تو تمبون خودش باشه!!!من هر چی بخوام مینویسم.حالا جای دیگه اش میسوزه با یه قالب یخ حله!!! چرا دیگه کامنت عوضکی میذاره آخه!!!!

نظرات 31 + ارسال نظر
T دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 13:40

صمیم جونی بازم اطلاح یاد بده من همینطوریشم یادم میره اگه بخوام نارسیس بخونم اصلا یادم نمی مونه تو که توضیح میدی یادم نمیره مخصوصا وقتی یکی تو قلمروت میاد خوش به حالت قلمرو داری این اقاهه سه برابر منه جا کم میاره همین که منو از تخت نندازه پایین لطف کرده تازه یه بار تو خواب همچین مشتی پرت کرد تو دلم که نفسم بند اومد من اگه نی نی داشته باشم حتما با این مشتا میکشتش(با عرض معذرت از اونایی که از جریان خواب دیگران خوششون نمیاد )
تازه نارسیس که جواب سوالای منو نمیده اما از تو میشه پرسید
البته دفه قبل نپرسیدم اخه بقیه پرسیده بودن حالا مونده همسایه ها یاری کنن ما زبان یاد بگیریم
در پایان مراتب همدردی منو به خاطر داشتن یه عده خواننده مرتجع و بی فرهنگ که فکرشونم خرابه بپذیر

فقط بخاطر تو.....
اوه اوه!!! من که همیشه خدا رو شکر میکنم علی زنم نیست و قرار هم نیست باردار بشه!!! چون خودش و خودم و بچه مون شوت میشدیم تو اتمسفر بابت لنگ و لقد های من!!!
بازم رفتیم تو حوزه لحاف تشک!!!!از دست تو.....

آیدا دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 11:00

صمیمکم؟
من نارسیس ندارم خوب!
نه!بذار جدی بگم:ببین من یه زبانه دیگه می خونم و این اصطاحات برام مفیده.
حالا چی میگن؟

عزیزززززززززززززممممم
میخوای ترکی بنویسم ترجمه اش رو تا دیگه اون اعتراض کنندگان اقناع بشن!!!!؟(چشمک!)

مستانه دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 10:22 http://baadbadak.blogsky.com/

این جمله آخرت رو نفهمیدم اصلا
البته فکر کنم ربطیم به من نداشت. چون من از خوندن اینجا اصلا نمی شوزم و کلی هم خنک می شم.

قسمت بعدی قصه مون رو نوشتم. خوشحال می شم بیای پیشم

برا یکی بود که خودش فهمید.اصلا شماها نبودین عزیزم.
اوکی.

مرجان دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 08:37 http://kavir-semnan.blogsky.com/

صمیم جان اینجور اصطلاحات تو زبان آمریکاى شمالى خیلى زیاده و البته جسارتا میخوام بگم که مردم از خدا هم باید بخوان که براشون میذارى اینجا تا یاد بگیرن، من بعد از بیشتر از 7 سال زندگى اینجا و یه زندگى اجتماعى نسبتا رو به بالا!!!! فعال، و اینکه از نظر مردم اینجا زبانم در حد خوبیه، باز یه چیزایى از این امیر فسقلى 5 ساله یاد میگیرم که از مدرسه و معلمهاش یاد میگیره. تو به اونها کار نداشته باش، اگه چیز جالبى بود بذار، واقعا خوبه دونستنش.

این خل هاى کامنت عوضى بذار هم انگار زیاد شدن، گاهى به جنون میرسونن منو ولى کم کم دارم یاد میگیرم بیخیال بشم

شاد باشى عزیزم، میبوسمت

سلام مرجان عزیزم
اتفاقا میخواستم ازت بخوام اگه مشکلی یا نکته ای تو استفاده از این اصطلاحات اینجا میبینی بهم بگی که خب خوشبختانه خودت داری این لطف رو میکنی .من خیای ممنون میشم اگه حس میکنی چیز خاص یا تغییری تو اینا بدم بهتر میشن بهم بگی.چون بازم کاربرد و شرایط استفاده رو نیتیو ها بیشتر متوجه میشن و من هم که شنیدم فقط!
قربون تو عزیزم.بوس.

قزن قلفی یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 21:47 http://afandook.blogsky.com

وااااااااا مردم چرا اینطورین ! خوب همه که نارسیس ندارن ! آهان فهمیدم این می خواسته بگه من نارسیس دارم ! لابد دیگه ............. :))
بعدشم من دارم نارسیس رو میدونم فقط یه یه خط نوشته بقیش رو تو خودت تو ضیح میدادی و دلایلش رو میگفتی ! بیا بابا ولشون کن بنویس هر چی مید ونی چیکار داری کی خوشش میاد کی بدش ؟! وبلاگ دیواری اختیاری ! =))

اینجاست که دست بچه تنبل هاش رو میشه!!برا تو هم که شده اوکی! ادامه میدم.
کلاسات چطور پیش میره؟خوبن؟

محیا یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 21:40

ما منتظر آپ بعدی هستیم :))‌همینجا هم هستیم!

بعدم خب من نارسیس نمی خوام!تنبلیم می یاد! اینجا بیشتر حال می ده؛)

:)

ای تنبل خان
باش زود میام.نری ها!!!!

شاذه یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 19:56 http://shazze.blogsky.com

سلام عزیزم
ما که روزمون بدون اختراع نمی گذره ولی ایول نداره :)
چند پست پیش دستور بزقورمه رو دیدی؟ خوشمزه اس. البته اختراع من فقط اضافه کردن قارچ و قرص سوپ به دستور اصلی بود.
بهدشم اصطلاحاتتم دوس داشتم. بازم بذار. اصطلاحاتیم که خودم یادم اومد اینان. تو که استادی لابد همشونو بلدی. ضمناً نمیدونم چقدر به روزن.

let's berry the hatchet بیا آشتی کنیم. (سرخپوستا وقت صلح تبراشون که صلاح جنگیشون بود چال می کردن)

he has green thumb فلانی دستش سبزه

he is all thumbs خیلی دست و پا چلفتیه. به جای انگشت فقط شست داره

I'm all ear من سراپا گوشم

سلام عزیزم.خوبی؟
ممنونم.اصطلاحات خوبی بود.مرسی.اون شسته خیلی بهم میچسبید همیشه.کاربردش هم که زیاده ماشالله برا زندگی من.......

زهرا یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 19:28

خوبی عزیزممممممممممممم ....دو تا پستتو باید بخونم ..پس فعلا نظری ندارم!!!!!!!

اوهوم....

من آزادم یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 14:48 http://www.man-azadam.blogfa.com/

سلام
امروز واسه اولین بار اومدم اینجا و چند تا پست آخرت رو خوندم ....اسم سایتتو خیلی دوست دارم و به جوری خیلی خوبه می شه به هم لینک بدیم ؟؟؟

ممنونم ازاد جان.
حتما.فقط یادآوری کن چون حافظه در حد هویج فرنگی!!!!!!

کفشدوزک بدون کفش یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 14:13 http://www.eham.blogfa.com


سلاممم عجیجمممممم ...

ای وووی .... صمیم خانوم عصبانی میشود ...

بغضضضضض...

خانوم خانوماااااااااا ..... بعد پست یه اصطلاح خیلی فاز میداد ... حالا عیب نداره.. بیخی ...

منتظر آپ بعدیتم..

ماچچچچچچچچظظظ

ووووووووییییییی
چه ماچی بود.تا فیها خالدون لپام رفت!!جووووووووووون!

افسانه یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 13:33

سلام صمیم جون من افسانه ام حدود یک ماهی میشه که از طریق یکی از دوستام باهات آشنا شدم و وبلاگتو میخونم میخواستم بگم من دیپلم کانون ایران دارم نارسیسم روی سیستمم نصبه هر صبح که روشنش میکنم یه تیپ میاد بالا اما با اصطلاحای تو یه جوره دیگه حال کردم و همش رو یاد گرفتم و به نظر من خیلی از نکات نارسیس جدید تر هم بودند. پس به عنواون یه مهمون از شما خواهش می کنم که ایییینکارررررو نننننننکن

سلام افسانه جان
مرسی.مهمون خیلی عزیزه پس درخواستش هم محترم.
باشه عزیزم.
قربانت.

تارا یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 12:17

سلام صمیم جونم
نبینم عصبانی باشی خانوم
میگما من این برنامه نارسیسو دارم ولی این tip چی چیشو نمی دونم کجاست میشه زحمت بکشی اصطلاحاتو ادامه بدی؟ آخه زبون شیرینه شما آدمو ترغیب می کنه به خوندن
عاشق باشی

سلام.
نه.دیگه نیستم.
احتمالن ادامه میدم.
قربونت تارا جون.

گلی یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 12:06 http://mygreendays.blogfa.com/

سلام عزیزم
اصطلاحاتت خیلی خوب بود .... ما که استفاده کردیم... راستی اینقدر عصبانی نباش ... من همیشه از خوندن وبلاگت لذت می برم!

ممنونم عزیزم.خیلی لطف داری تو.

[ بدون نام ] یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 11:02

چه ورود خشنی!
عزیز دلم آدمای شیت خور زیاد پیدا می شن.محلشون نده.همین که اینجا می نویسی که ؛آهای یارو دیگه غلط اضافه نکن؛ این خودش به اون طرف نشون می ده که برات مهمه که تو پستت طرف صحبتت با اون بوده.پس دوباره می نویسه بلکه بحران عقده هاش حل شه.محل ندی بهتره.
مهسا

شیت خور!!!!!!!!خوشمان آمد و کاربردهای زیادی از همین الان تو ذهنم برا استفاده اش جرقه زد!!!!
اوکی.سعی میکنم as cool ss cucumber باشم.ظاهرا بهتر جواب میده.
قربون میراث کج و کوله خودم برم با راح حل های روانشناسانه اش.

شراره مامان بردیا یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 09:52

سلااااااام بر صمیم عزیز دل شرور.خوبی خانوم؟
با هوای برفی چطوری اونطرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مباظب باشیا.
صمیم عزیز یه نصیحت دوستانه.ببین اگه بخوای انرژیتو بذاری برای آدمهای عوضی و هی بخوای جواب بدی که نمیشه.بزن بر طبل بیعاری و خوچ باچ.
دوستت میدارم خیلی زیاد.بووووووووووووووووووووووس.

سلام عزیزم.مرسی.
خیلی سرده و سوز داره امروز.
میدونم شرور.بی خی خی رو عشقه!!!!
مرسی و منم همنطور.قربونت .
ماچچچچچچچچچچچچچچچچ!!

زهرا یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 09:27 http://zahra-mahta.blogfa.com

سلام صمیم
اوه اوه خیلی خطرناک شدی

چرا؟(خنده!)

خانومی یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 02:42 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

تو چقدر کار داری ....
خیلی busy هستی هااااااااااااا

آ قربون دهنت که گفتی ها!!!
خیلی .
اگه سر صبح نرسم میفته آخر وقت نوشتن اینجا.خونه هم که روزی کلا ۲ ساعت توش هستم!!(غیر از خواب البته)

شاذه شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 22:53 http://shazze.blogsky.com

سلام صمیم جونم
خوبی؟
اووووووف نمیدونم چرا بعضیا با این کامنتای عوضی میرن رو اعصاب آدم!!!
البته من اصلاً توجه نمی کنم و سریع حذفشون می کنم. ولی اون اوایل هی می خوندم و هی حرص می خوردم. ولی حالا به خودم میگم بیخیال. دنیا ارزش این غصه ها رو نداره!!!

نکته خوبی بود.ممنونم.
راستی تو جدیدا چیزی میزی کیکی اختراع جدیدی نپختی من بخونم یه ایول بگم تو دلم بهت؟!!!!

مریم پاییزی شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 21:57 http://man0o-del.blogfa.com

مرده شورشون و ببره که تو این دنیای مجازی هم اعصاب واسه آدم نمیذارن اه ه ه
آدم هر دو سه پست باید بیاد اطلاعیه بزنه که بابا منظورم این بود ! خوب مگه مجبورت کردن بخونی آخه ؟؟؟ برو اونی رو که دوست داری بخون مختاری
صمیم جونم بی خیال اینا ! همه جا نخاله پیدا میشه ...
من منتظر آپ بعدیتم
بوووس

سلام مریمی.
دیروز خسته هم بودم و بعد از خوندن اون کامنت های بی ارزش بیشتر خستگی تو تنم نشست.
کاش بدونن برا خاطر شادی همدیگه ما اخیلی چیزا رو مینویسیم ولی غم هامون رو نمیگیم تا مردم بیشتر تو خودشون نرن.



نمیدونن دیگه......
قربون تو.

خانوم مارپل شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 20:04 http://www.missmarpel.blogfa.com

ما تو دانشگاه یه استادی داشتیم که سر کلاس وقتی درس میداد بچه ها گوش نمیدادن به حرفش یه سری هم بودن که به حرفاش گوش میدادن که منم جزو اونا بودم!!
یه بار برگشت گفت فکر نکنید که با این کاراتون من کلاسو کنسل میکنم اگه یک نفر هم به حرفای من گوش بده تا آخر کلاس واسه اون درس میدم
حالا این حکایت تو شده ببین من خیلی وبلاگتو دوست دارم همینطور نوشته هاتو وقتی این زبان رو هم یاد میدی خیلی خوشم میاد میدونی چرا چون اجباری نیست وبلاگت هم وبلاگ آموزشی نیست پس با علاقه ایتارو میخونم
این کارو ادامه بده بعضیا میان پارازیت میندازن یه ... میگن تو کاری به اونا نداشته باش حداقل واسه یه نفر که اینارو دوست داره بنویس
فدات شم موفق باشی بای بای

ممنونم.بخاطر همه دوستای گلم باشه.
ممنون و خیلی لطف داری عزیزم.

مهتاب شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 18:33 http://www.sokootesardema.blogfa.com

من که خیلی استفاده کردم از اصطلاحاتت...

قربونت.ممنونم.

شیطونک شاکی شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 17:32

ید خواه مدخواه داری

بگو

شیطون بزرگه رو بفرستم سراغش (نیش)

یه حالی بهش بده (شیطونک)




اصلندشم ما دوست داریم به جای نارسیس این جا رو بخونیم

به بقیه چه

خودشون هر جا رو دوست دارن بخونن (عصبانی)
















یستنی زیاد بخور

موفق باشی

سلام شیطون اصغر!!! شیطون اکبر خوبه؟(نیش!!)
ممنونم از لطفت.
اوکی! قربونت.

یاردبستانی شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 16:51

سلام صمیم خانوم
وقت به خیر . امیدوارم هر جا هستین خوب و خوشو سلامت و در پناه لطف خدا باشین .
صمیم خانوم ما وقتی مطلبی می نویسیم برا دل خودمون می نویسیم و کسی نه مجبوره که بخونه و نه مجبوره که قبول کنه پس کسی که می خونه نظرش برا خودش محترمه و نظر ما هم اگه برا اون محترم نباشه برا خودمون که محترمه . به همین راحتی .فکر کنم شما اون قدر دل گنده و مهربون هستین که به خاطر حرفایی که گاها فقط و فقط به خاطر ناراحت کردن دیگران نوشته یا گفته میشن ناراحت نشین و چه بسا این نظرات جای پاسخ دادن هم نداره.
همیشه به وبلاگتون سر میزنم ولی دوست ندارم فقط و فقط محض کامنت گذاشتن کامنت بزارم . حتی کامنت گذاشتن هم باید صادقانه باشه .
موفق باشین
یا حق

سلام یار دبستانی عزیزم.خوبی تو؟
خیلی وقته ندیدم اسمتو.دلمان تنگولیده شده بود.
با نظرت موافقم.ولی بعضی ها رو باید یه جوری نشوند.من چند بار ایگنور میکنم ولی بعد باید یه چیزی بگم تا بفهمهن خوشم نمیاد ازنظرشون.
من همیشه مطمئنم کامنت های تو صادقانه و حاوی نکات خوبی هستن.جدی میگم و ممنون.

X شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 16:25 http://stillness.blogfa.com

در مورد اون اصلاحه من رفتم دوباره چک کردم! معلممون اون موقع ها گفته بود میشه بغض داشتن! ولی الان که رفتم توی دیکشنری پیدا کردم، همون گلو و صدای آدم گرفته باشه ، اینو به کار می برن! احتمالاً معلممون اشتباه می کرده!

فدات شم.خیلی لطف داری تو.
خدا خدا میکردم درست باشه!!آخه منم چک نمیکنم خودم و چون تو ذهنمه هووجوری!!! میذارم.
قربونت عزیزم.حواسم باعث شد بیشتر جمع باشه.

سارا شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 16:12 http://sarar.persianblog.ir

اینا که نوشتی چی چی بود ننه؟ پابلیک چیچی؟ نارسیس چیه مادر؟
توروخدا سختش نکن.ماها که سوات موات درست حسابی نداریم بیا همینجا بنویس بلکه ما یه چیزی یات بگیریم!

تازه یادتم باشه من کلی خودمو جر و واجر کردم که میخوامت صمیم اما تو حتی یه "منم همینطور" خشک و خالی هم نگفتی !!!!! (شوخی کردما.بوسسس!)

همون اصطلاحات رو میذارم....اوکی.....
الهی قربون اون دلت که الات شیشصد تیکه شده ننه!!!!!
فدات شم تو لطف داری منم دوستت دارم.دیگه هم اعصاب مصاب خودت رو جررررررررررررررررررررر واجر نکن.....

X شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 16:02 http://stillness.blogfa.com

من با این اصطلاحا جداً حال می کنم خب! نارسیس هم ندارم! حوصله هم ندارم پیدا کنم نصبش کنم! اینجوری اصطلاحا اماده بیاد جلو چشمم بهتره! نیش!

ای راحت طلب!!!

پرند نیلگون شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 15:32

حالا هر جور خودت صلاح می دونی . اما من با خوندن اون اصطلاحات ، چیزای جدید یاد گرفتم . یهنی هیشکی دیگه نمی دونست نارسیس چیه و بلت نبود استفاده کنه که این دوست ! اومد و ضد حال زد ؟؟؟‌!!!!
اگه حوصله ت گرفت بازم از اون کارا بکن ( اصطلاحات و می گم ! )
بهضیام شاید تمبونشون بیشتر از اون ! جا نداره . واسه همین سر و گوششون می جنبه !

نه قربونت با افاضات!!! ما مشکل دارن انگار.......
حتما میذارم.

نرجس شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 15:21

فچ کنم صمیم عصبانی می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
چون پستش که پر از خشانت پنهان است!!!؟

راس میگی؟!
نه خیلی خشن نبودم .ولی لازم بود.

سارا شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 15:03 http://chistanzendegi.blogfa.com/

بوس بوس بوس بوس

ممنونم سارا جان.

سپیده شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 15:03 http://sepideh-82.persianblog.ir

سلام عزیزم.صمیم جون اون اصطلاحات انگلیسی که خیلی با حال بود.آدم چیز یاد میگیره.مخصوصا من که عاشق زبانم.به هر حال هر وقت چیز جالبی یاد گرفتی بهمون بگی بد نیست.مرسی

باشه خانومی.حتما.
لطف داری.

نوشی شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 14:46

منتظر آپ بعدیت می مونم گوگوری مگووری

قربونت عزیزم (خنده)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد