من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

پرشین کت

دیروز رییس بخش اعتباری تا منو دید با نیش باز تبریک گفت!!! همزمان داشتیم با دو سه تا از همکارهای خانوم که یادمه یه وقتایی میخواستن سر به تن من نباشه راه میرفتیم و اونا با تعجب به من نگاه کردند و چشماشون گرد شد.حالا قضیه اون تبریکه چی بود؟ یه شوخی یا چیزی تو همین مایه ها که اقای دکتر سر حال بوده و خواسته یه حرفی زده باشه و البته اینم بگم چون دید ما کلاس اجباری داریم میریم اونم بعد از وقت رسمی کار یه لبخندی هم چاشنی اش کرد که یعنی  ای بیچارههها!!!! حالا موقع   بریک  مگه اینا ول میکنن!! وقتی با سونوگرافی چشمی دیدن خبری نیس یکیشون یهو رو کرده به من میگه تو تا کی میخوای بخوری و بخوابی برا خودت!؟!!!!!!!! با خنده مسخره گفتم برا شما مشکلی پیش اومده حالا؟ گفت نه! منظورم اینه که پس کی میخوای بچه بیاری!!!!انگار سفارش میدی مثل همستر فروشی  45 روزه حاضرش میکنن!!!!!خلاصه الان چون حوصله تون سر میره که چطوری قانعشون کردم اونا رو فاکتور میگیرم و فقط میگم بعد از یک سخنرانی غرا و شیوا در مورد روشهای بار           داری    م  ص  نو   عی و رحم    اجا   ره     ای     و بررسی هر کدوم از منظر (ف  ق ه ) و وراثت و حقوق اجتماعی!!!!!!فرزندان حاصل از این نوع بارداری ها و کاشتنی ها!!!! با تحسین و احترام نگاهم کردند سه تایی و خفه خون گرفتن دیگه!!!!!حالا خوبه خودم مکالمه شون رو بارها با شوهر های بدبختشون شنیدم که فحش زیر و بالا رو به شوهره میدادن و  بالطبع با دماغ دهن کبود فرداش میومدن سرکار!!!!!!البته این بار خیلی حرص نخوردم ولی هوس کردم مثل یه  پرشین کت که یخورده با موشها بازی میکنه و بعد یهو حوصله اش سر میره و با اشاره ناخن های تیز و بلندش موشه رو پرت میکنه به دیوار و در جا میکشه  باهاشون رفتار کنم و ناک اوتشون کنم!!!!

اوههههههههههه! چقدر من کلمه اجنبی بکار بودم اینجا.پس برای کامل شدن متن یه اصطلاح انگلیسی  رو هم مینویسم.اول فارسیش رو بگم تا آمادگی داشته باشین !!!!

دیدین طرف داره حرف میزنه از مهمونی دیشبش و بهتون میگه راستی نمیدونی  فری چطوری میخورد!((ببخشید ببخشید)) مثل گاو هی خورد و خورد.اینجا چون نمیخواهیم حرف زشتی که زدین به شنونده بربخوره از کلمه ببخشید استفاده میکنیم.حالا انگلیسیش میشه  pardon my French   حالا چرا فرنچ بدبخت رو میگن!!؟ چون  کلا فرانسوی ها و انگلیسی ها خیلی چشم ندارن همدیگه رو ببینن و مثلا میخوان بگن انقدر زبون فرانسه زشت و بی تربیته!!! که انگار همش فحشه و میگن بابت  این کلمه فرانسوی  که گفتم(همون فحشه رو میگن) منو ببخشید.یه مثال انگلیسی میزنم:

 

He is really a bastord if you will pardon my French.

 

آها یه چیزی هم در مورد تو سی جان دیروزی یادم اومد که اضافه میکنم.این اصطلاحه آمریکاییه و همین طور که میدونین امریکا یکی از مستعمره های بریتانیای  کبیر بوده که بعدا به استقلال میرسه و چهارم  جولای هم که جشن بزرگ آتیش بازی و ...دارن هم بخاطر روز استقلال امریکا برگزار میشه.جان هم از اسم های اصیل انگلیسیه و برا تحقیر و خوار کردن انگلیسی ها این اصطلاح رو دارن امریکایی ها.هر چند الان خیلی در مورد کاربردش تو جامعه الان و امروزی امریکا مطمئن یستم که اگه کسی میدونه و بگه ممنون میشم.

راستی نگاه نو عزیز اصلاح کرده و گفته امروزه میگن    I wanna run to John   که خیلی ازش ممنونم.میگم اگه دوست دارین این چیزا رو من بذارم براتون و برا خودمم خیلی خوبه چون به روز میشه این فسیل دونیم!!!!قربون همگی.

 

 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
شکیبا سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:29 http://shakiba-a.blogfa.com

صمیم جان سلام

خوب مبارکه . حالا ما کی خاله میشیم (چشمک)

عزیزم منم بروزم و منتظرت.

می بوسمت

سلام عزیزم.
کی؟!!!!!!!!!!(غضب!) پشت سرش چشمک!!!
قربونت عزیز.خیلی طلف داری.

بهار سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:18 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

بابا آموزگار من درس زیادی ازت یاد گرفتم. تا یه سال دیگه زبانم فول می شه :)

دو تا پست قبلی رو خوندم فرصت نکردم نظر بدم. خیلی خنده دار بودن. حتی اگه نفرینمونم بکنی باز من می خندم خب خیلی خنده دار بود.
حرفای مامانت هم جلوی علی آقا باز خیلی خنده دار بود. هنوزم یادش می افتم نیشم باز می شه. :))))))))))

خدا روشکر.
ممنونم بهار جان
اگه چیزی داشتی تو هم بگو .

ژ یگولو سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 01:08

سلامممم صمیم جونم..خوبی خانوم خانوما..؟؟
چقدر دلم واسه تو اینجا تنگ شده بود..چند وقتیه هیجا نرفتم..یا خیلی خیلی کم..البته به جز گیلاسی...

همشو که عقب بودم امشب خوندم و کلی به خنده هاش و خنده هاتون و مسخره بازیات خندیدم و اخر اخرشم کلی به گریه کردم...دل گرفتم بدتر شد...شیرین شیرینتون...خدا رحمتش کنه...دل ادم کباب میشه وقتی این نامردیا رو میبینه و میشنوه و میخونه..ایشالا هرچی توو این دنیا سختی کشیده تو اون دنیا ارامش داره و جاش خوبه...خدا رحمتش کنه و به مادرش صبر بده...

مواظب خودت باش صمیم جون...فدات..فعلا...

سلام.ممنونم.خوبم.
تو خوبی؟
دلم نمیخواد دل کسی بگیره با اومدن اینجا.انشالله همیشه شادی ببینی و بشنوی و داشته باشی.
لطف داری .

قزن قلفی سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 00:35 http://afandook.blogsky.com

مادر جون یه کم روشای به طاق کبونی این اشخاص رو یاد بده هم محترمانه هم پرخاشگرانه ! به منم گیر زیاد میدن !

بی محلی
صاف تو چشمش نگاه کردن و لبخند کج زدن
اصلا انگار نشنیدن اون چی گفتن!!
وا!!!!! خانوم جون یه نگا به هیکل خوت بنداز!!!! چه چیزا از من میخواین ها!!!!(یارو میکشتت این موقع!)
.
.
.
.
.
اینا بیتربیتی بود!!!!خودت حدس بزن!!انواع فحش خواهر و برادر و مادر گرام به طرف همش هم کاف داره!!!!

خانومی سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 00:26 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام صمیم جونم
میزارم وقتی اومدم مشهد که اگه خدا خواست بعد از اینکه ازدواج کردم و اونجا موندگار شدم میام پیش خودت زبان یادم بدی من زبان خیلی دوست دارم
یادم میدی ؟؟؟؟؟؟

تا اون موقع خودت استاد شدی !
ما رو یعنی اینقدر قبول دارن ملت؟!!
کفففففففففففففففففففففففففففففففف.

مهتاب دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 22:18 http://www.sokootesardema.blogfa.com/

...

X دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 20:36 http://stillness.blogfa.com

ما بسی با اصطلاحات انگلیسیت حال می کنیم!

اشکال نداره صمیم جان! بچه دار نشو! ولی اون بهشته از زیر پات میره ها! گفته باشم! جونم؟ برم گم شم الان؟

نه نرو.واستا تا خودم ادبت کنم.
جدی خوبه؟

sepideh دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 20:00 http://aarmita.blogfa.com

سلام عزیزم
عاشق اینم که خاطرات بانمکت را همیشه بخونم دیگه فعلا همین

قربونت عزیزم.

نگاهی نو دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 19:18

من هم دوست دارم از اصطلاحاتی انگلیسی اینجا بنویسی که همگی امون استفاده کنیم.
راستی
یک اصطلاح جالب.
در موقعیتی که یک حرف را بارها به یک ادم کودن می گی و طرف متوجه نمیشه می گن


I told u one time, two times, three time, Khomeini times

همون خمینی خودمون هست هاااااااااااااا

ممنونم دوست خوبی
عین کامنتت رو با اجازه برا بقیه هم گذاشتم تا ببینم.
خیلی مرسی عزیزم.

نوشی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 17:53

من نمی دونم ملت به جای اینکه استفاده ببرن گیر دادن به دیکته!!!!!

اشکال نداره عزیزم.

نوشی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 17:53

دقیقا فرانسوی ها همین مثال تو زبونش دارن و عینه همینو با انگلیسی ها می گن!

چه جالب.

قلی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 17:07

اگه واقعا عاشق هم هستید این صفحه را جمع کنید ببچسبید به زندگیتون

تکرار همه این زیبایی ها در اینجا به منروحیه مضاعف و شادابی میده.
مشکلی براتون پیش اومده؟

شاهد دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 16:49 http://shahed44.persianblog.ir

سلام
جالب بود برام

شکر.

سارا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 13:53 http://sarar.persianblog.ir

آخی صمیم خارجی شده !چه با کلاس !
ببین من چون خیلی به این درس توجه کردم در نتیجه برای دونستن معنی کلمه ی bastord یه عالمه زحمت کشیدم و از طریق رایت کلیک کردن روی کلمه و فشار دادن دکمه ی کنترل بوسیله نرم افزار بیبیلون به این نتیجه رسیدم که:
که شما کلمه ی حرامزاده را اشتباه نوشته اید!
البته واقعا pardon my french ولی bastard ایز رایت!
ادامه بده تدریست رو خیلی خوشمان آمد.در واقع یه جوریمان شد !

خسته نباشی عزیزم.چقدر هم بوی هیزم میدی الان!!!!!!!!!!!!!
آره اشتباه لپی بود و بعدشم حالش نبود درستش کنم و تو نفر ۱۲۴۵۹۸۰۰۰۰۰۰۰ هستی که تذکر دادی و من بعد از این حواسم رو پخش تر خواهم کرد!!!!!!
مرسی عزیزم.
فدای اون جوری و قیلی ویلی دلت.

شیطونک شاکی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 13:25


واقعن من موندم که این ملت چرا به این جور مسائل کار دارن آخه به شما چه

احتمالن نمی‌خوان از اون بهشت زیر پا محروم بمونی محض همون(نیش)


راستی


واه واه

حالا چه به رخ ما هم می‌کشه این سابات انقریزیش رو (نیش)

بسه دیگه فهمیدیم زبون اجنبی هم بلتی(نیش)















بستنی زیاد بخور

موفق باشی

منم فهمیدم از بیخ عربی عزیزم!!!!!!!
خیلی فضولن! کاش باز اون بود.

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 13:14 http://www.eham.blogfa.com

*:

ممنون.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 12:19

bastard درسته عزیزم.
من خودم فاستر چایلد رو شنیده بودم اما اینو نه ولی چک که کردم تو دیکشنری bastord نبود ولی bastard بود.
خیلی جالب بود ممنونم.
اگه هر پست یه اصطلاح یاد بدی معرکس.
من اعلام موافقتم رو از همین تریبون اعلام میکنم.اهم اهم.
فسیلی به جای مانده از میراث فرهنگی.

تو چرا تو دهن بچه میزنی وقتی نمیخواد با قاشق غذا بخوره!!!!!(کنایه از اشتناه نوشتن من بود ها این که گفتم!!!!)
ممنونم و مرسی.

پرند نیلگون دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 11:24

از اطلاعاتت در مورد «جان » جان ! ممنون . آره از این چیزا بذار برامون . من یکی که خیلی چیزا یاد می گیرم . دستت درد نکنه !
خیلی حال کردم حال اون موشای ریقونه رو گرفتی .
بعدش باید پنجولاتو سوهان می کشیدی !
کلاْ خیلی پستت پربار و جالبه . دستت درد نکنه .
بابت اتفاق دیروز ( آفتابه ) خیلی ناراحت شدم . اما خداییش تا وقتی به « کوفت » نرسیده بودم ، نخندیدم . تقصیر خودته آدمو می خندونی !
من که گفته بودم سر به سر آفتابه ها نذار . بالاخره یه شرور هم توشون پیدا می شه .
شاد و پیروز باشی

حتما .قربون خنده هات بشه صمیم!!
ممنون.و بدون افتابه!!!!

سایه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:39 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

ممنون از اطلاعاتی که میدی جدا خوبه درمورد زبان

خواهش میکنم عزیزم.

تارا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:23

سلام صمیم جونم خوبی؟
اینقد بدم میاد جماعت دور و بر دائما در مورد بچه دار شدن و نشدن ادم حرف بزننو هی یادآوری کنن که نکنه یه وقت خودت یادت بره از قافله مادر شدن عقب بمونی. یکی نیست بگه بابا این یه مساله ی شخصی که فقط و فقط خانوم گل گلاب با همسریش باید در موردش تصمیم بگیرن ایششش
این اصطلاحا هم خیلی جالبن که شما بگی و ما یاد بگیریم اگه ادامه بدی خیلی خوبه . ولی اون سی جانو دفعه اول که شنیدم به منم بر خورد چه برسه به اون انگلیسیه بیچاره که از بد روزگار اسمش جانه !!
عاشق باشی عزیزم

اوه اوه!! ان جور آدما دماغشون همش تو کیک مردمه
حتما.چشم.!!!!

هووو دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:15

خارجی bastard نه bastord

ممنونم.بعدش فهمیدم.حالش نبود درست کنم.
لطف داری هوو جون!!!!

مستانه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:04 http://baadbadak.blogsky.com/

حالا به اونا نگفتی ولی به ما بگو رئیس برای چی بهت تبریک گفت

با قسمت بعدی قصه مون به روزم

حمالی مجانی!

جیلی بیلی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 09:41

حالا بالاخره ما کی خاله میشیم ... هی به زبون اجنبی ناسزا نگو . یه کلام جواب بده .
قربون شوما.

آغاز سال ۱۳۹۵ خورشیدی !!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بر شوما مبارک باشه بعدنا انشالهه!!!

ساسا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 09:34 http://zolali.blogsky.com

شنیدم برنمی‌گردی تو نپرس از کی‌شنفتم من می‌خوام فقط تو باشی حاضرم به پات بیفتم آره من می‌خوام فقط تو باشی خوب و بد فرقی نداره ...(خودت بگو چه اسمایلی می‌شه گذاشت!؟) این یعنی اینکه لطفا چیزی از ما بهت برنخوره .ما هم خاکتیم مشتی.(اسمایلش می‌شه تو رو خدا انتقام نگیر)
آره لطفا بگو از این اصطلاحات. تو که می‌دونی من فولم فقط همین اصطلاحات رو کم دارم تا بشیم یک یک(نیش!)

ما کوچیک شومام هستیم آبجی!
اوکی.

مسافرکوچولوها دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 09:26 http://saladezendegi.blogfa.com

سلام
برای بعضیا که نمیدونم یاد میگیرن
اونایی هم که میدونن مرور میشه براشون
من رای موافق میدم به این کار.

ممنونم.اوکی.

گیلاسی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 09:00

اینجوری که تو داشتی توصیف میکردی گفتم اخ جون الان دیگه به جاهای خوبش میرسم !!! خیلی لوسی که تمومش کردی ببخشید این قسمت دومش کی پچخ میشه ؟ همین قسمت دوم سریال صمیم تو بغل علی و اینا !! اره منم باور کردم شما دو تا برید تو بغل هم و همه چی همینطوری ساکت مونه !! پس فک کردی برا چی مردا رو بیرون کردم (=

کوفتتتتتتت
قسمت دومش ساعت دو به بعد.تازه بچه هار وهم تو حیاط میخوابونیم اون موقع!!!!!!تو هم بغل اونا میری و مثل آدم میخوابی.اوکی شد؟!!!!
حالا هی بیا دهن منو باز کن.
خب یخورده اسلامی تر فکر کنی حله!!!(نیشش!)

شمیم دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:47 http://shamim-26.blogsky.com

من واقعا نمیدونم این مرض زونه چرا بچه دار نمیشی کی درمون میشه .من که حساسیت شدید بهش دارم .اونم وقتی از فامیلای درجه ۶ که هیچ ربطی بهشون نداره میشنوی .

فقط با تو دهنی حل میشه!! اونم از نوع پرشین کتش!!

مینا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:46 http://love2life.blogsky.com

سلام
من و همسرم هم عاشق هم هستیم وبرای همه ی عاشقان دنیا دعا میکنیم..
لینکتون کردم.

سلام
خوشحالم.
مستدام باشید.
ممنون.

پنجمین جشنواره ملی ایده های برتر و سومین نمایشگاه ملی اختراعات و ابتکارات
جایزه ویژه : ۱۰ دستگاه لپ تاپ و ۱۰ سکه بهار آزادی
بدون شرط سنی

سارا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:45 http://attitmani.blogfa.com

سلام
آره عالیه اگه بزاری ما هم از این تنبلی یه کم در میایم
برای ولنتاین چه آشی می خوای بپزی!!!!!!!!!!!!!!!!

باشه.
آش ننه سکینه!(نیش!!)

زهرا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:37 http://zahra-mahta.blogfa.com

سلام
بالاخره جواب سونوگرافی چشمی چی شد؟؟؟ کی انشاالله
میگم خوب حالی به احوال اون خانوما دادی
بعدش هم تو نمیگی ممکنه ما حسودیمون بشه وقتی از این لغتهای اجنبی استفاده میکنی و ما بلد نیستیم

عزیزم بلد بودنشون همچین اش دهن سوزی نیست!
خیالت تخت دونفره!

بیتا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:32

خیلی ممنون ازنکات جالبی که مینویسی .فکر میکنم bastard درست باشه

سلام .ممنونم.
دقیقا.
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد