من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

ذبح اسلامی!!

1-این روزا صبح کله سحر میرم و شب برمیگردم.دیروز میک آپ کلاس های روزهای تعطیلی  برفی بود تو موسسه!!! به جای یکی از مدرسین ساب رفتم و بعد دیدم یارو تو خونه خوابه!!!! من ساعت 8 کله سحر!!! برم کلاس تا 11 و مدرس اصلی تو خونه فس و فس!!!!!!!! خدایا شکرت بابت این دل  رحیم و دلسوزم!!!!!!

 

2- دیروز از ساعت 2 تا 5 خوابیدم و یه دلی از عزا درآوردم.عصری هم پاشدم گوشت هایی که پدر جون برامون خریده بود رو بسته بندی کنم!!!! حالا چرا پدر جون برا ما دو تا آدم گرن کلفت !! گوشت خریده؟!!اگه بگم باور نمیکنین!!آقا ما از قبل از ماه رمضون هر وقت میخواهیم گوشت بخریم همون لحظه ای که نیت میکنیم  دست و جیبمون پر از پول میشه ولی تا میریم خرید گوشت یهو پولا آب میشن میرن نمیدونم کجا!!!! واقعا طلسم شده این خرید یه مورد خاصمون!!حالا یکی دو بسته بیشتر نمونده بود ومن همش حرصمیخوردم که  اگه مهمون بیاد من فقط انتخابم مرغ میمونه!!خلاصه با مامان جون که حرف میزدیم  از دهنم در رفت که آره ما 5-4 ماهه گوشت نخریدیم وتا خواستم علتش رو بگم و بخندیم با هم یهو حرف تو حرف اومد و نشد بگم!! اون هم بهپدر جون گفته تو خجالت نمیکشی بچه ها گوشت ندارن !!!!! بخورن همش هر روز هر روز سفارش فلان غذا به من میدی!!! پدر شوهر بنده خدام هم رفته و کلی برامون گوشت خریده و هر چی ما میگی  بابا باور کنین تو این مدت 30 میلیون بیشتر خرج کردیم واین گوشته قضیه اش  خاص بوده مگه تو گوششون میره!!! خلاصه الان داریم گوشت نذری!(صدقه ای!!) میخوریم!جاتون خالی آی حال میده!!(ولی با دلایل من نزدیک بود گوشته رو پس بگیرن یه چیزی دستی هم بدیم!!! خلاصه راضی شدن پولش رو بگیرن!!اما کو عمل!!!)

 

3-شب جمعه تولد مامان رو با یک هفته تعجیل!!!! برگزار کردیم  تا سورپرایز شه.جاتون خالی خیلی خوش گذشت!! وای هر چی از کباب تابه ایش بگم کم گفتم.قورمه سبزی و باقالی پلو هم درست کرده بود و اصلا روحش هم خبر نداشت ما چه تصمیی داریم براش.این مامان من خیلی تحویل میگیره هر وقت میریم خونشون.از آجیل  درجه یک و حداقل دو سه نوع میوه ووشام حسابی بگیر تا  روی خوش و مهربونی.کلا همیشه برا ماها همینطوریه.ممکنه برا مهمون غریبه این کارا رو حتی نکنه ولی عشقش وقتیه که ماها میریم خونشون.واقعا نمیذاره دست به سیاه و سفید بزنیم .جدیدا حس میکنم چقدرین مامان ها مهربونن و من خر بودم!!! باور کنین چند وقتیه که حتی دیگه تو دلم هم هیچ گلایه ای  نیست!! از وقتی اون پست رو راجع به مامان نوشم همه چی مثل یخ آب شد تو دلم و جا برای درک مهربونی هاش باز شد انگار.حس کردم من خیلی پر توقع بودم و شاید خودمم بعدا نصف این محبت ها رو به بچه ام نکنم ولی توقع دوبله داشته باشم ازش!این حرفا رو فقط میتونم اینجا  بنویسم و حتی از اینکه کسی بخواد بگه آره! ما که  خیلی وقت پیش بهت گفتیم!! هم خوشم نمیاد.البته به جز خواننده های اینجا.شماها که فرق دارین.منظورم دنیای بیرون بود که شماتت تو لحن آدم ها تا گوشت و پوست آدم نفوذ میکنه!!یه قابلمه در دار پیرکس گرفتم با مامان.خیلی هم خوشش اومد والبته منم  شرط کردم وای به حالش اگه بذاره برا جهاز سهیل!!!هر چند میدونم آخرش هم سر از زیر دست و پای عروس در میاره این کادوهه خواههههههههههههههر!!!

 

4-دیشب خواب آناهیتا و فرجام رو میدیدم.مامان (آلوچه خانوم)و بابای  باربد رو میگم.منو نمیشناسن ولی خیلی وقت میخوندمشون.تا اینکه فیلتر شد برام.جالبه اولین بار بود که خواب دوستای مجازی رو میدیدم.میبینین تا کجاها تو ذهن من نفوذ میکنین!!

 

5- نمیدونم چرا حس میکنم محرم غم داره امسال. البته اصلا هم ربطی به بوق و کرناهای این مسخره ها نداره که من واقعا یه وقتایی از مدل معرفی کردن  امام حسین به مردم و شیعه حرص میخورم.دریغ از یک ذره معرفت تو بررسی زندگی امام حسین .همش تو سر و کله خودشون میزنن و انگار زندگی این امام همش کربلا بوده و روز خوش و شادنداشته.بابا باور کنین ما جنبه داریم از  شادی بقیه هم درس بگیریم.همش ناله و سوز و گداز.بدبختی اینه که دیدم رو یه پرچم بزرگ نوشته بودن : ((هر کس از ترس خدا گریه کند وارد بهشت می شود)) ای خاک تو سر اون بنده ای که از خدا اینجوری بترسه. من میدونم منظورشون بزرگی خداست و درک عظمت اون و قدرتی که داره و ما هیچ کاری در مقابل اون قدرت به جز تواضع نمیتونیم و نباید داشته باشیم.ولی یارو یه چیزی از مثلا  گریه های امام علی سر نماز از ترس خدا  شنیده ولی نفهمیده چطوری بازش کنه برا ملت.اون وقت فک کنین مردم با خودشون نمیگن این خدایی که تا زرتی کارمون گیر میکنه  بهش رو میندازیم!(خودمو میگم!) دیگه ترسش  کجا بود.از چیش بترسیم اونکه فقط مهربونی و نوازش داره.من واقعا میترسم  وقتی میبینم دین رو به ماها فقط تو سر زدن و گریه و سیاه  پوشیدن و عریده کشیدن معرفی کردن.و اینم میدونم که اصلا این نیست اصلش.یه جایی میخوندم این زلم زیمبوهایی که به این علم ها وصل میکن خیلی هاش خرافاته و از دوران مثلا صفویه یا همچین چیزی  شایع شده.من خودم پارسال یه علم دیدم که سرش کله اژدها و شیر و مرغ و پرنده و ... آویزون شده بود.البته از جنس فلز نازک بعد ملت به عربده های یارو که  داشت میکروفون رو خفه میکرد!!! حتی گوش هم نمیکردن  و فقط تو سر خودشون میزدن و بعد از یکربع که مثلا نوبت دسته اینا تموم شد  باز بگو و بخند و جوک و ... برا هم تعریف میکردن!!!!! من هیچ کدوم از اینا رو قبول ندارم.شاید مشکل از منه.ولی امسال دوست دارم به سبک خودم  دلم رو آروم کنم.من از سیاهی و گریه و خون و ادعا و سوء  استفاده از احساس مردم  متنفرم........ من دینم  رو با آرامش میخوام دوست داشته باشم......

 

6- بابت غلط های املایی که ناشی از تند نوشتن و کمبود وقت منه عذر خواهم!!!!! بذارین به حساب نداشتن وقت ویرایش! به حساب بی سوادی نذارین که خیلی روی املا کلمات حساسم خودم. گفتم تا کسی احیانا  پاچه شلوار یا دامنش   لای دندونای من گیر نکنه یه وقت!!!!!!!!ممنونم از دوست خوب و گلی که تذکر داد.فدای همگی.

 

نظرات 35 + ارسال نظر
مستانه دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 09:37 http://baadbadak.blogsky.com/

دارم قصه ی آشنایی و ازدواجم با متین رو توی وبلاگم می نویسم. خوشحال می شم پیشمون بیای

فقط وقت بده بهم اوکی هست.
در اولین فرصت عزیزم.

سارا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 16:28 http://http://chistanzendegi.blogfa.com/

خیلی جالبه خواب بچه های وبلاگی که تا حالا ندیدیشون .منم همش خوابشونو میبینم .خدا به خیر کنه
راستی به یه مطلب جالب آپم .بووووووووووس بوسسسسسسسسسسس

ممنون خواهر!!!
قربونت گلی.

خانم حلزون (نیاز) یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 14:29 http://niyaz5959.blogsky.com

دوباره اسم وبلاگت سوال برانگیز شد.
تو که اینقدر مهربونی اگه تهران بودی به من و همسر جان جان خصوصی زبان یاد میدادی. البته شهریمون رو هم به موقع پرداخت می کردیم ها.

من معمولا وقت خصوصی ندارم تو هم پولت رو دور نریز قربونت!!(چشمک!)
در مورد شهریه شاید بیشتر فک کردم براتون!!!!

نرجس یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 13:33

سلامی از صمیم قلب بر صمیم قلبها!
چه پدر شوهر گلی!!!!؟
خوش به حال مامان ها!؟

سلام عزیزم
ممنون
ماهه.از گل بالاتر.
قربونت.

نسیم یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 12:43

همیشه می خونمت صمیم.مدتهاست
من دوستای خوب مشهدی زیاد دارم آخه اونجا درس خوندم
طرز حرفای تو منو یاد یکی از اونا میندازه
هم تورو دوست دارم هم اون دوستمو

ممنونم نسیم جان
مگه خیلی لهجه دار!!! مینویسم!؟
منم هر دوتامون رو دوست دارم.!!(نیش!)

بهار یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 11:24 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام صمیم گلم. خوبی؟
عذاداریت قبول.
منم مثل تو تازگیها دارم می فهمم که مادرم چقدر مهربونه و من چقدر پرتوقع بودم.
خوش به حالتون با این اسپانسرایی که دارید. خدا حفظشون کنه.

پ.ن: چرا لینک من و حذف کردی؟ :( (گریه)

سلام بهار جون
نمیبدونم کجا رفت لینکت!!!؟
ممنونم.خدا همه مامان باباها رو حفظ کنه.
پ.ن.
گذاشتم دوباره.

شکیبا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 11:09 http://shakiba-a.blogfa.com

صمیم جان سلام
می گم عجب پدر شوهر خوبی داری. باید به پدرشوهرم بگم بیاد وبلاگتو بخونه (چشمک)
تولد مامان هم مبارک . ایشااله که صدو بیست سال عمر با عزت داشته باشن (حالا تولد چند سالگیشون بود؟)
منم به روزم خوشحال می شم بهم سربزنی.
می بوسمت

سلام عزیزم
اونا ماهن.همشون.
ممنون.۵۴ ساله شد به سلامتی.
قربونت.

مدی یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 09:29 http://hmdvamd.persianblog.ir/

سلام صمیم جون
تولد مامانت مبارک باشه .
گوشت های نذری !!! هم نوش جونت (نیشخند ).ما هم شبیه این در مورد مرغ تجربه کردیم.
ولی مفتکی پولشو نگرفتند!!!!!!
در مورد محرم و عزاداری ها همم کاملا نظرت و قبول دارم خانمی.
شاد باشی

برا ما هم فکر نکنم بگیرن!!!
قربان تو.

سارا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 08:54 http://attitmani.blogfa.com

سلام
واقعا راست می گی ما از شادی ها هم می تونیم عبرت بگیریم

کو گوش شنوا فدات؟

نگاهی نو یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 05:04 http://wwwblogestan.blogspot.com/

من هم همیشه می گم امام حسین واسه هدفش شهید شد و الان پیش خداست و بهترین جاها داره سیر می کنه چرا باید اینجوری تو سر و کله خودمون بزنیم براش در حالی که عاقبت خودمون معلوم نیست . به جای دل سوزاندن برای امام حسین دلمون واسه خودمون بسوزه و راه درست را انتخاب کنیم و جلو بریم

میدونی خیلی ها هستن که جاشون خوبه و ما برا دلتنگی خودمون تو سر و کله امون میزنیم البته امام حسین قضیه اش فرق داره.ما برا امام حسین دل نمیسوزونیم.به نظرم ما هر کدوم خاطره دردناکی مثل از دست دادن برادر یا فرزند یا والدین رو داریم و اون نامردا هم خوب سیر و پیاز داغ گریه ناکش رو زیاد میکنن و بعد ما شبیه سازی میکنیم تو ذهنمون و اشکمون در میاد.خیلی ها هم شرطی شدن یعنی محاله با شنیدن اسم امام حسین یاد عروسی بیفتن چون تا بوده اسم ایشون با گریه و سیاه عجین شده تو ذهننمون.خلاصه که گریسه از روی شناخت خوبه ولی من خیلی از این اشک ها رو قبول نمیکنم.
راس میگی.

خانوم مارپل یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 03:10 http://www.missmarpel.blogfa.com

سلام خدمت صمیم خان!
تو میگفتی که به وبلاگای تازه تاسیس سر میزنم عیب و ایراداشون رو بی رو دواسی میگم والا ما راضی به بد و بی راه شما هم هستیم ولی دریغ از یه نظر
یه آپ موتوری کردم ببین چه جوریه؟؟

سلام عزیزم
جدا فرصت میخوام تا به همه اونایی که سر هم میزنم بتونم کامنت هم ذارم.
بهم این فرصت رو میدی؟

دختر یخی یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 01:11 http://www.icylady.persianblog.ir

تولد مامان گلت مبارک صمیم جون.ایشالا سالهای سال سایه شون بالا سرتون باشه سالم و شادو پر انرژی

ممنونم عزیزم.

زهرا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 01:11 http://777rosesorkh.blogfa.com

سلامممممم....
۱--نوش جونت عزیزم گوشتا غریبه نیستن که مادر!
۲--تولد مامان مبارک ..کادو خوبی خریدی براش
۳-- اره منم موافقم فکر میکنن دوست داشتن و مسلمان بودن عزاداریه و سرو صدای الکی
۴-- ما همه جوره قبولت داریم خانومی ...

فدای محبتت.
گوشتا خیلی چسبید!!جات سبز.

سلام
صمیم باهات قهرم خیلیییی
هی میگم نیام پیشت اما مگه این دل لامصب قبول میکنه اونوقت تووووو ... حتی یه کوشولو هم پیشم نمیایییی
صمییییم دارم از دستت آی حرص میخورم آی حرص میخورم
منو بگو که چقده رو تو حساب باز کرده بودم یعنی همش کشک بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو نبود که دلم نشکنه البته راستشو بگو نه اینکه واسه دل من دیوونه بگی نبود !!!!!!!
اینقده از دستت عصبانیم که باید بری فکری به حال خودت بکنی که چجوری از دلم در بیاری ؟؟؟؟؟ البته اگه خانومی مهم باشه ... اگه نیست که ... دیگه موضوعش فرق میکنه ...
خبرم کن ...

هاننننننننننننننننن؟
من نجور سن!!!!!!!

آزاده شنبه 22 دی 1386 ساعت 22:49

منم اصولا؛ مخالف عزاداری به این سبکم خیلی مسخرس خیلی همش بدعت تو دینه. حدی داره هر چیزی

بدبختی ما اینه که مردم برا همین هم خودشون رو میکشن و داشون هم خوشه.البته شاید لنگه کفش کهنه و ...باشه!!!!

سلام عزیزم خوبی؟
معلومه که مهربونی که به جای یک معلم دیگه میری اونم توی خونه می خوابه
تولد مامانیت هم مبارک عزیزم
گوشتتون هم نوش جونتون

مرسی.
ممنون و صد سالگی شما ایشالا

دنیا شنبه 22 دی 1386 ساعت 18:12 http://www.world-of-mine.blogfa.com

آخی نازی شماچه قدرتودی تولددارین....مبارکه ...تولدمن وخواهر۲قلوم(دیبا)هم امروزه...

تازه مال صبا هم تو بهمنه
قربونت.

فرناز شنبه 22 دی 1386 ساعت 16:59 http://bahane83.persianblog.ir

تولد مامان خانمت مبارک از طرف ما وبلاگی ها هم تبریک بگو

حتما
ممنون.

[ بدون نام ] شنبه 22 دی 1386 ساعت 16:50

آره! ما که خیلی وقت پیش بهت گفتیم مامانت خوبه!!!
حالا مثلا میخوای چیکار کنی از پشت اون مانیتور قراضت.
خوشت نمیاد که نیاد.
هی هی هی هی
ها ها ها ها
هو هو هو هو
رییییییییییق
آب شدم.یعنی پزم خراب شد.یعنی ضایع شدم.
خوب زود تر می گفتی که ماها خواننده های محترم وبلاگت می تونیم نظر بدیم که من نخوام واست چش و ابرو بیام.
آخه من خط به خط که می خونم کامنتو هم همون لحظه می نویسم.
باب پیرکس هم خدا رو شکر که نصیب زن برادر گرام میشه.آی دلم خوووونک شت.یعنی شد.

(چقدر هم خط به خط)

چقدر قشنگ راجع به محرم نوشتی.مرسی.
من که تا حالا تو تموم عمرم ۲ یا ۳ بار بیشتر نرفتم.اونم یه بارش دیر رسیدم تموم شده بود مراسم!!
از غم و غصه خوشم نمیاد.
از گریه متنفرم.
دوست دارم همیشه شاد باشم.
فکر کنم امام حسین هم اینجوری بیشتر بپسنده تا اینکه یارو بره غصه های شخصی خودشو گریه کنه تو مراسما.
اصل فهمیدن شجاعت و فداکاری امامه که من به حد خودم فهمیدم.
دیگه گریه معنی نمیده.
از مداحا و روضه خونا هم بدم میاد.طوری جز میزنن انگار خودشون اونجا بودن.
حالم به هم میخوره.
مهسا.

ای الهی مار بره تو اون شش هات خونه کنه و انقدر فیس فیس کنه اونجا تا دور خودت بپیچی و آتیش از دهنت دراد و کف کنی و بترکی آخر کاری!!!!!!
اولا که قراضه خودتی نه مانیتور flatron m 1710s ال جی من!!!!
کی گفته تو اصلا جرو آدم ها هستی که بعدش بری تو زیر گروه خواننده ه ای وبلاگ من؟!!!! هانننننننننننننننن؟ (نیش!)
چهارما!!!! کاش یکم اون طبل و سنجشون رو بکوبونن تو کله تو تا خدا درمونت کنه!! ما که نتونستیم.
تو کی برا همیشه زبونت کنده میشه میفته جلوی گورباگه!!! تا من راحت شم مهساق جون!!!!؟

خانوم مارپل شنبه 22 دی 1386 ساعت 16:47 http://www.missmarpel.blogfa.com

سلام
مطمئن باش من به خاطر غلط تایپی پاچه کسی رو نمیگیرم

سلام خانوم مارپل عزیزم
فدات شم من خودم رو گفتم.
باز اومدی نسازی ها!(چشمک!)
قربونت.

سارا شنبه 22 دی 1386 ساعت 16:09

صمیمم بی معرفت سلام دفعه آخرت باشه که من را با این نام صدا می کنی چرا که همه با این امر واقفند که پول من از پارو بالا می رود.در ضمن موضوع گوشت که نوشته بودی یک جورایی برام آشنا بود چرا که از زمانی که یادم می یاد همین بها نه ها را برای خرید چیزهای مختلف می اوردی برای تولد
مامانت هم هنر کردی که قابلمه پیرکس خریدی تازه نگرانی که نکنه به عروسش بده واقعا که بیا بچه بزرگ کن .در مورد موضوع کلاست هم کیف کردم واقعا که حقت است چرا که من هم پنج شنبه شب با همین بهانه کلاسم را کنسل کردم وهمکار ساده و زود باورم را به جای خودم فرستادم و خودم تو خونه حال کردم . اینقدر کیف میده که آدم از این جور همکارای
............ داشته باشه لطفا جای خالی را با همسرت پر کن
تا اون هم تو را بشناسه
please fill in the blank with your husband

سلام وای شما چرا اینقدر عصا قورت داده صحبت کرد حالا؟!!!
کی گفت پول شما از پارو بالا رفت؟ شما جان کند دو قران موسسه انداخت رو میز داد بهتان!!! دیگر این فیگورها چه بود جلوی ما گرفت؟(نیش!)
من به مامان عشق هدیه داد! نه مثل تو از بابا دزدید برای مامان مال حرام خرید!!!!!!!
تازه اون بلنک هم میشود مهربان وواز سر سارا زیاد !!!!!!
خوشت آمد؟ دیگر ندید پا توی کفش ما کرد؟!!! وگرنه وبلاگت روی هوا بای بای کرد!!!!!!اوکی؟
خوبی تو دختر خل من؟!!!

پرند نیلگون شنبه 22 دی 1386 ساعت 15:15

به نظر منم حرف و احساست در مورد دین و محرم و .... درسته . البته هر چیزی با تحقیق و تفکر بیشتر ، نتیجه بهتری میده . نمونه هایی که گفتی واقعا درستن . کاش افراد بیشتری به این چیزا فکر می کردن ...
معلومه غلط های گاه گاه املایی ت مال عجله ست . اکشال نداره . ما می فهمیم چی می گی !
منم مدتی پیش خواب تو رو دیدم . خوشکل بودی . صورتت پر بود و ابروهای نازی داشتی و چشمای مهربون با نگاه پر ابهت . لبخند می زدی و بیکار نبودی ( یعنی همش یه کاری می کردی ـ مث توی وبلاگت ) با منم حرف می زدی ولی یادم نیس چی می گفتی !
تولد مامانی مبارکه . ایشالله سال های سال سایه شون بالا س همه تون باشه و با هم کیف کنین و خوش باشین
عجب گوشتای خوشمزه ای ! خب به منم این جوری می چسبه خواهر !
مراقب خودت باش و استراحت کافی یادت نره .
بوس برفی !

ممنونم که درک کردی غلط هام رو و خودم رو!
اون خوشگل رو صدر در صدموافقم باهات!!!! ابروهام بد نیست. کلا ابهت دارم و بعدا که فابریک شدم بهم گفتن مهربون هم هستم!!
مگه من تو وبلاگ چکار میکنم ؟!!!
قربونت عزیزم.
بوس یخی!!!ولی با احساس...

[ بدون نام ] شنبه 22 دی 1386 ساعت 14:51

واسه مورد ۵ هم منم باهات موافقم. دیدی اینایی که دارم میخونن بعد یهو ریتم رو تند میکنن؟؟ حسین شون میشه اوسین؟؟ یعنی چی آخه اینا؟؟ تو اگه عزداری و خدا رو قبول داری خدا گفته اگه به تنت لطمه وارد بشه باید جواب بدی!! نباید به خودت و تنت آسیبی وارد کنی اون وقتا اینا میرن با زنجیر میزنن همه تنو زخم میکنن!! خودشون رو از کجا تا کجا جر میدن که چی؟؟ مثلا مسلمونن!! منم خودم رو اون جوری آروم میکنم که باید!! با ذکر هاش با یاد اوری خودش و ظلمی که بهشون شده و اون جوری میپرستم که باید نه جر دادن الکی!!(اون بالایی رو پاک کن جیگر غلط املایی زیاد داشتم!)

ممنون.
اوهوم
حرف دل منو گفتی.

اناربانو شنبه 22 دی 1386 ساعت 14:49 http://pomegranate-lady.blogfa.com/

واسخ مورد ۵ هم منم باهات موافقهم. دیدی اینایی که دارم میخونن بعد یهو ریتم رو تند میکنن؟؟ حسین شون میشه اوسین؟؟ یعنی چی آخه اینا؟؟ تو اگه عزداری و خدا رو قوبل داری خدا گفته اگه به تنت لطمه وارد بشه باید جواب بدی!! نباید به خودت و تنت آسیبی وارد کنی اون وقتا اینا مرن با زنجیر میزنن همه تنو رو زخم میکنن!! خودشون رو از کجا تا کجا جر میدن که چی؟؟ مثلا مسلمونن!! منم خودم رو اون جوری آروم میکنم که باید!! با ذکر هاش با یاد اوری خودش و طلمی که بهشون شده و اون جوری میپرستم که باید نه جر دادن الکی!!

چند تا چند تا انار جونم؟

اناربانو شنبه 22 دی 1386 ساعت 14:15 http://pomegranate-lady.blogfa.com/

صمیم تورو خدا از غذاهات نگو . من هی میام اینجا هی غذاهای تورو میخونم بعد هی آب از لب و لوچه این ور اون ور(نیشخند) راه می افته. یهو دیدی هوس کردم اومدم مشهد خراب شم و چتر بندازم بیفتم خونه تونا:دی

آخی!! الهی بمیرم برات.
خوش اومدی
آدرس من: مشهد کوچه نوبرانه!!! صمیم تحفه طلا!!!

سایه شنبه 22 دی 1386 ساعت 13:51 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

تولد مادر خانومیت مبارک . مادرا فرشته هایی هستن که دومی ندارن .

دقیقا.
ممنونم عزیزم.

تولد مامانت مبارک
امیدوارم همیشه سلامت باشه
منم با این اداهای که اینا درمیارن و امام هامون رو اینقدر زار و خفیف نشون میدن بدم میاد کاشکی یه مقدار از رفتار امامامون رو شیوه خودشو بکنن

طرف از همسایه بغل دستیش خبر نداره که ایا نون داره بخوره یا نه ایا لباس گرم واسه بچه اش داره یا نه ، بعد واسه این ایام گوسفندها سر میبره و میده گردن کلفتها بخورن
امام حسین همون کسیه که یه لقمه غذا خودش میخورد یه لقمه به سگ میداد.

کاشششششششششششششششش!!!!!!
تازه بازم سگ پیشکش!! اخلاقشون رو شبیه هاپو نکنن و یه خورده خوب تر باشن هم قبوله .

خانومی شنبه 22 دی 1386 ساعت 13:22 http://www.khoneye-ma.blogfa.com

بوس بوس شرمنده کردی صمیم گلم
ممنون
واسه گوشتای صدقه ای ! خیلی تبریک
من کلا با چیزای مجانی و مفت خیلی حال می کنم !!!!!!!!!
به روی خودتون نیارین دیگه !!!!!!!!!!
شوخی کردم ......
واسه مراسم محرم هم منم باهات هم عقیده ام ....ملت ما فقط گریه زاری و تو سر و سینه شو یاد گرفته
بیچاره ها تقصیری هم ندارن از وقتی به دنیا اومدن این چیزا رو تو گوششون خوندن تو تو عمق وجودشون نفوذ کرده !
دیشب شبکه خراسان داشت یه شیخی رو نشون میداد تو حرم حرف میزد
وای صمیم باید می شنیدی چی میگه
من که از عصبانیت سرخ شده بودم دیگه
مرتیکه اومده بود می گفت این پسرای سوسولی که به موهاشون ژل می زنن و میرن سر چارراها رو چه به عزاداری امام حسین؟!!!!!!!!! اون لات بی سر و پای هرزه ! دقت کن دقیقا گفت هرزه !!!!! چه می فهمه اام حسین کی بوده و چی کار کرده و چی شده ؟!!!!!!
اون بره به کثافت کاریاش برسه و جو مجلس معنوی امام رو خراب نکنه و ثواب یه عده رو با وجودش نابود کنه !!!!!!!!!
به خدا شاخ در اوردم !!!!!!!!
اینا دیگه کین؟! از شمر و یزید هم پست تر و احمق ترن به خدا
اون دنیا چی جواب دارن بدن؟!
نه این که اسلام سفارش اکید داشته به نرم سخن گفتن؟!که طرفو جذب کنی؟! مگه اون پسری که به موهاش ژل می زنه چه گناهی کرده که حق نداره بیاد تو عزاداری امامش؟!!!!!!
اه هر چی بگم کم گفتم
حالم به هم خورد از هر چی آخ و ن د بی شعوره نفهمه
جامعه رو به کثافت کشیدن خودشون بعد به مردم گیر میدن
خدا همه رو هدایت کنه!

سلام عزیزم
گرفتم.اشکال نداره قربونت.
اون شبکه که خدا زیادش کنه!!!
بدبختی ما اینه که فقط ظاهر رو میخواهیم مطابق با خودمون نه اسلام! درست کنیم.
خدا که از اینا نمیگذره....

یاردبستانی شنبه 22 دی 1386 ساعت 12:39

سلام
خداییش ما هم در مورد گوشت به مشکل شما برخوردیم و برا همه چی پول داریم الا گوشت !!!
احتمالا کتاب " پدر مادر ما متهمیم " رو خوندین دقیقا همون حرفایی که شما نوشتین با گستردگی بیشتری توضیح داده و به قول شما یه قرار میزاریم برا گریه از تایم فلان تا فلان گریه میکنیم و بعدش باز بگو بخند که ایراد نداره ولی بعدش غیبت و تهمت و کبر و ریا و دروغ و .........
شنیدم رحمانیت خدا تفوق داره بر دیگر صفات خدا یعنی اول بخشندگیش شامل حال ما ها میشه بعد اون یکی صفاتش . امیدوارم همیشه تحت حمایت همین چترش باشیم .
تولد مامان جون هم مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشن . من هم تبریک میگم هم به شما هم به ایشون .
شاد باشید و سربلند
یا حق

چه جالب!
آره خوندم. خیلی وقت پیش....
انشالله
ممنون از لطف شما.

شیطونک شاکی شنبه 22 دی 1386 ساعت 12:09


وااااااااااااااااااااااااااای

ای داد بی داد

زنبیلم کو ؟

دزدیدنش

امنیت نداره این وبلاگ تو

اون بالا بنویس مواظب وسایل قیمتی خود باشید

حالا که ننوشتی

من پولش رو تا قرون آخر ازت می گیرم

زنبیلم همش طلا بود










بستنی زیاد بخور

موفق باشی

همون زنبیلی که اجر توش بود و خورد تو سر من و سرم رو شکست!!!
داشتم میرفتم المپیاد ریاضی و فیزیک و ادبیات ت پاریس!!!
دید منو از مدال و موفقفیت انداختی!!
حالا چه جوابی به ملت شهید پرور داری بدی؟
هانننننننننن؟!!
انقدر بخور تافقط بپا دیرتر بترکی!!!(نیش!!)

شیطونک شاکی شنبه 22 دی 1386 ساعت 12:09

-می خواستی تو هم تو خونه بخوابی
کسی جلوا رو نگرفته بود(نیش)

2-وای مردم از خنده
خیلی بامزه بود این شماره
چیزی ندارم بگم
اهان
دفعه ی بعد از اون 30 میلیون یه خورده هم به من بدید

3-پس رژیم تعطیل بود دیگه

4- از وقتی فیلتر شده تو این ادرس هم می نویسن
http://aloochehkhanoom.wordpress.com/


5-تصدیق می کنیم
فرمایش متین

نه خودایی تو از این چیزا هم بلت بودی رو نمی کردی(نیش)


6- وا بح ما چح
شاید یکی عشقش می‌کشیح غلت بنویصح(نیش)




بستنی زیاد بخور

موفق باشی

ممنونم.
بی ادب هم که شدی
حسود هم که شدی
تصدیق کن هم که شدی
رو نما کن هم که شدی
قلت نویس هم که شدی
آباریکلا!!!! فقط مونده آدم بشی!!!
بوس.

سورنا شنبه 22 دی 1386 ساعت 11:54 http://ghatre.wordpress.com

تولدش مبارک.
مامانا خیلی با حالن. هیچ کاری هم به اندازه خوشحال کردنشون به آدم حال نمی ده.

ممنونم.
خیلی.
قربانت.

شیطونک شاکی شنبه 22 دی 1386 ساعت 11:52

زنبیلم رو بذارمـ(نیش)

برم

بخونم بیام

کوفت نگیری تو!!!!

[ بدون نام ] شنبه 22 دی 1386 ساعت 11:48 http://www.mafiri.blogsky.com

سلام بابا خوشبه حالت

واسه چی؟
سلام.

مهسا کوچولو شنبه 22 دی 1386 ساعت 11:40 http://little-lady.blogsky.com/

سلام . شما هم مثل ما مینویسید یا بهتر بگم ما مثل شما مینویسیم. البته ما مثل شما اینقدر موضوع نداریم. بیشتر چرتوپرت مینویسیم به خصوص من !

سلام بر خانوم کوچولوها!
قالب نوتون خوشگله.
درسا خوبه؟
ممنون از کامنتت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد