من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

پندانه!!

 

 

 

  زن: بدو بدو بیا.زود بیا.ببین چقدر کم کردم!!!با اینکه رفتیم مسافرت و پرخوری هم شد ولی 10 کیلوم تکون نخورده و بیشتر نشدم!!

مرد: تو با اون 10 کیلویی که کم کردی تازه اینقدر شدی؟ خاک بر سرم زن!مگه اول چند کیلو بودی؟!!

زن: (سوت زنان) ببین گذشته ها گذشته!!مهم الانه که  10-  شدم دیگه.ذوق کن تا منم انرژی بگیرم!

 

سه ساعت بعد هنگام خواب

 

مرد: عزیزم اگه همینجوری ادامه بدی قول میدم دقیقا 10 کیلوی بعدی  که کم کردی ببرمت دوباره شمال!!(اصلا هم شوخی نمیکرد ها!)

زن: ((زل زده به چشمهای مرد((راست میگی؟یه وقت چش نخوری از اینهمه لطف!!! میذاری علف هم بخورم اونجا؟!!!بزنم بکشمت تا درست بشی شاید یکم!؟!!!

مرد: خب !اوممممممممم!! نه! اگه 10 کیلو دیگه هم کم کنی و ولش نکنی بهت 100 هزار تومن میدم کادو!!برا هر کیلو 10 هزار تومن!!! ببین گوشت آهو رو هم اینقدر گرون حساب نمیکنن ها!!!

 

زن:ای کوفت بگیری  با اینهمه دست و دلبازیت!!!! من شیش تا مثل تو رو معامله نقدی میکنم.اصلا ماه دیگه از حقوق خودم نیم میلیون به خودم کادو میدم.تو هم برو جلوی بانک ها تا راحت تر دستگیرت کنن!!!

مرد: اصلا انقدر بخور تا بترکی از چاقی!!!!! منو بگو خواستم تشویقت کنم که دیدم لیاقت همون رو هم نداری!!!! (و از دست زن فرار میکند تا پنگول پنگول نشود!!)

و لحظاتی بعد هر دو با هم پقی میزنن زیر خنده و به هم میگن نه! بهتره انگیزه درونی باشه تا برونی!!!!

 

یکربع بعد:

 

زن: ببین هنوز نخوابیدی یه چی بگم؟ من رو اون 100 تومنه فک کردم و میتونم ازت قبول کنم!!!!

مرد: بگیر بخواب!!100 تومنم کجا بود؟ خواستم امتحانت کنم ببینم چقدر انگیزه ات سلامتیه و چقدر پولکی هستی!!!!

زن: خیلی نامردی!!! من الان دیگه نمیتونم بدون انگیزه خارجی ادامه بدم!!!

مرد: میخوابی یا بزنم داغون کنم اون خیک قلمبه ات رو!!!!ولی فقط دوست دارم یه گرمش برگرده ها!!!

 و لحظاتی کوتاه  بعد از آن هر دو از خستگی ناشی از 20 ساعت نخوابیدن  غش میکنند و میخوابند!!!

 

نتیجه اخلاقی:

 

1-  حالا نمیشد  زودتر یادتون میافتاد قبلا به شوهرتون گفتین فوقش 89 کیلویین و بعد رو میشه که 105 کیلو بودین!!!!!

2- تا تنور داغه مادر نون رو بچسبون!!!! دستی دستی با یکم غرور بیجا!!!!! سرمایه زندگیت رو از دست میدی ها !!

3- اصلا احساس  نکن که ارزشت کمتر از آهوست! پاش برسه گوشت خر رو هم کیلویی 15 تومن میکنن تو پاچت!!!

4- بعد از یه پست رویایی اینقدر بی جنبه نباش که یه پست شوتی  با  عنون پلشت بنویسی و ملت بمونن بلاخره بوی چوب بارون خورده ات رو باور کنن یا  نتیجه سرچ های بو گندوت رو!!!!!

نظرات 22 + ارسال نظر
هدهد پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 23:01

چقد خوبین شما دوتا خوش به حال یونا

شمسی خانوم چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 09:56

صمیم تو حرف نداری!! من جای علی آقا باشم هر کیلوتو با یه کیلو طلا عوض می کنم! آ‌قربون دخمر!

قربون دهنت خواهر !!!!!
هووووووووووی! کجایی علی!!؟ ببین کیا !! این چیزا رو میفهمن و تو خودتو به اون در میزنی!!!!!

ملودی چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 09:24

سلام وای مردم از خنده دو بار هم خوندم اینو ها هر دفعه هم کلی میخندم.تو خوبی .به به به صمیم جون خوشگل من با اراده ی من جیگر من خوش تیپ من باریکلا ماشالا چشم حسود بترکه الهی تو همین جور مثل یخ ده کیلو دیگه هم اب بشی قربونت برم.بابا اون چربیه گوشت نیست که کیلویی ده تومن باشه تازه آب کردن چربی خودش کیلویی صد هزار تومن می ارزه مظنه دستت نیستا صمیم
راستی نخیرم من نمیگم اسم نی نی چیه .اوا میترسم همین امشب گیر بدی به شوهره که من الا و بلا بچه میخوام فقط به خاطر این دو تا اسم.نههه صمیم من دشمن تو و خانواده ت نیستم نه صمیم من تو رو دوست دارم نه صمیم تو هنوز باید ده کیلو دیگه کم کنی امشب زوده (خنده) خیل خوب بابا چرا میزنی الان میام برات خصوصی مینویسم.ولی هیچکی نمیدونه ها

ببین قربونت من اگه سی کیلو دیگه هنوز کم کنم و بعد بچه دار شم میشم شکل بشک هه ای نفت ۸۵ دلاریمون!!!!پس منو با این چیزا نترسون .
بعدشم راستی فقط شبا میشه گیر داد؟!!!

صمیم جا سلاااااام
ای ول...خیلی باحالین
خوشحال مشیشم بهم سربزنی
اجازه هست همدیگه رو بلینکیمممم؟

سلام
ممنونم.

پر یا چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 01:33 http://sarzaminparya.blogfa.com/

وای 1 کیلو کم کردنم کلی زحمت داره 10 کیلو که جای خودشه .
آفرین به این اراده.
می گم یه موقعی کوتاه نیای 100 تومن رو بگیر بعدشم بگو که از الان برای 10 کیلو بهدی فکر کنه چی برای تشویق بهت بده.(خنده بد جنسی)
این سرچهای پست قبلم باحال بود من رفتم وبلاگم رو چک کردم با این همه مودبی وبلاگم حال کردم یه کلمه بدم نداشت تو سرچها هاهاهاها
پست بارانت رو خیلی دوست داشتم البته قبلن هم گفتم از نگاهت به زندگی خوشم میاد.
شاد باشی

آره حتما میگیرم. شده طلاقم بده من پوله رو زنده میکنم!!!!!
قربونت.
هنوزم مطمنی به نظر الانت؟!!

خانومی چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 00:07 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

نیومدی پیشم؟
منم هنوز پستتو نخوندم اجازه بده بخونم بازم نظر میدم اما تووووووووووووووووووووووووووووووووو ..... نیومدی پیشم
گریه گریه

گیلاسی سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 19:27

مهم نیس یکیش انقدر قشنگ میشه یکیش انقدر خنده دار .. مهم اینه که نویسنده اش دلش صافه ... (= و برا همین به دلت میشینه

عزیزم مرسی ولی فکر کنم تو دلت به جای خنده دار گفتی خل مدنگ وار!!!! نه جون صمیم ؟ راستشو بگو.
راستی قدم رنجه کردین .خوشحال شدم خیلی عزیزم.

شاذه سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 18:43 http://shazze.blogsky

سلام
ای خداااااا. این شوشوی منم چند روز پیش میگه ببین اگه یه کمی وزن کم کنی برای سلامتیت خوبه ها!
ایششششششششششش من به این خوش هیکلی! خیلیم دلش بخواد. اصلندشم چاق نیستم. آخه بیست و چند کیلو اضافه وزن شد عدد که این بهانه می گیره؟!!
اگه بهت برنمی خورد می گفتم تو یکی از قصه های منو خوندی که اینقد تعریف می کنی؟ :پی
اه خب نزن رفتمممممممممممممم

آره بابا ۲۰ و ۳۰ که رقمی نیست الان با این همه تورم!!!!!
قربونت.من خودم میدونم نوشتن دو خط هم کار هر کی هر کی نیس بعد تو که جای خود داری که میتونی انسجام مطلب رو خوب حفظ کنی.جدی میگم.تحسینت میکنم خانوم گل.

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 17:03 http://www.eham.blogfa.com

صمیم مانکن عسیسم چطوره؟
همه چی اوکی؟؟
من وزنم 45 کیلویه...قدم هم 160
به عبارتی جوجه جوجه ام...هر چقد هم میخورم چاق
نمیشم..
حسرت یه لپ رو ، رو دل بعضیا گذاشتم
خجالت
راستی عزیزم...همراه رژیمت ویتامین هم مصرف میکنی؟؟؟؟
چون رژیم به پوست و مو خیلی اسیب میرسونه
مواظب خودت باش
روز خوبی داشته باشی
بووووسسسسسس

آره قربونت خیلی خوب دارم پیش میرم.
الههییییییی!!
آره .میوه و شیر و ماست حتما دارم ولی مینرال رو چند وقته تنبلی میکنم بخورم.خوب شد گفتی.

X سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 14:12 http://stillness.blogfa.com

خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت! کاش من یه سه چهار کیلو ناقابل کم می کردم !


راستی تو گفته بودی آپ کنم؟ ذوق مرگ شدم از اینکه اومدی وبلاگم سر زدی! نیش! آخه اون ورا خیلی خلوته!

راستی حس آپیدنم دیر به دیر میاد! ولی به زودی دوباره آپدیت می کنم. فدات شم! بازم مرسی که سر زدی.

عزیزم شروع کنی خودش میفته رو دور!
آره.هنوزم منتظرم.

خانم حلزون سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 14:02 http://niyaz5959.blogsky.com

۱- گفتم دوست دارم بدونم قشنگ ترین حرفی که علی بهت زده چی بوده ....... چی!!!!!!! به من چه . خوب نگو چرا میزنی .
۲- دومی هم میخواستم بدونم چه جوری میتونم آمار سایتم رو داشته باشم که خودم فهمیدم .

عزیزم حرف که زیاد زده!!!!یه وقتایی یه جمله های خیلی ساده انقدر به دل آدم میشینه که حد نداره.این آخریش وقتی بود که منو محکم بین بازوهاش گرفت و گفت انگار دور بودی از من این چند روز...... دلم برات یه ذره شده.
امیدوارم رفع کسالت شده باشه!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 13:39

خیلی بامزه بود اما آخر سوتیه رو دادی دیگه :-) واقعا گفته بودی 89 کیلویی؟؟؟!!!
نتایج اخلاقیت هم خیلی به دردم خورد.

آره.آدم دروغ گو که یادش نمیونه چی گفته قربونت.
خدا رو شکر...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 13:12

کلی از پندانت پند گرفتم.
من تو همین پست هم بوی چوب بارون خورده رو حس می کنم.اونقدر ها هم دور نیست.این همه عشق تو همین پست که مثلا پر از جنگولک بازیه...اما کنارش اون همه دوست داشتن.
خیلی سخته صمیم که آدما فقط از رو شیطنتات فکر کنن که فقط یه دلقکی که باید بخندونیشون.و بری تو یه جمع دوستانه و ببینی که همه چشم دوختن بهت تا یه چیزی بپرونی و اونام غش غش بخندن.و خیلی تلخه که یه نفر اون وسط بگه باز همه دور فلانیو گرفتن...و خیلی سخت تره برای اونا که ببینن تو دیگه مث سابق نیستی و یه مرگیت هست که حوصله ی حرف زدن نداری.و اونوقت تازه یادشون بیاد که بپرسن تو چته.مهسا.

بهاره سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 12:49

لطفا یه کم دلچسب تر بنویس! چیه این چرت و پرتها رو می نویسی!!!!

صحرا سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 12:41 http://zistaneman.blogfa.com

مبارک باشه حفظ رژیمت. بعدم حیف چرا ۱۰۰ تومنه رو از دست دادی!؟!؟!

رها(ستایش) سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 12:38

پندانه جالبی بود به دلمان چسبید

فقط امیدوارم گوشت نشود به جانمان


همان خوشیش ما را کفایت میکند

رهگذر سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 12:35

بوس

رز سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 10:38 http://www.roz_e_sokhte.persianblog.ir

اول
خیلی باحال می نویسی
بازی بامزهای بود(پست قبلیت) کلی خندیدم

عجب.

خانم حلزون سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 09:56 http://niyaz5959.blogsky.com

چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟؟
جواب سوالهای قبلی ام رو ندادی .

تازه برو خدا رو شکر کن کیلویی ۱۰ تومن حساب کرده یه بار گفته بودم شوهر دوست من کیلویی ۴ تومن باهاش حساب میکرد.

بابا مگه به گدا میخوان پول بدن!!
لامصب این چربیها چسبیدن و به این راحتی و با این قیمت ها!! کنده نمیشن که!!

هیما سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 09:49 http://hima77.blogfa.com

حالا که نمی زنی صمیم ۱۰۵kg ؟؟؟؟؟؟؟
نخور توروخدا به رژیم ادامه بده ما با توییم
یه کف مرتب به افتخار صمیم باربی

من با تکرار این کلمه ۱۰۵ کیلویی حال میکنم.چون الان نیستم دیگه.
تو راحت باش قربونت.
ممنون .کفتون کفم رو برید....
پس کف زنی هم میکنی دختر؟ به به!!!

شراره مامان بردیا سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 09:35

:))))))))))))
این ساندویچ میکر توی کلمه های کلیدی منم بود.
موندم والله.

سلییییییییییییمممممممممم !
خوفی شرور جون؟ مگه یادت نیست! اون کادویی که واسه خانوم خونه فکر کنم گرفتی یه سادندویچ میکر نقره ای بود.عکسش رو هم گذاشته بئدی با بقیه کادوها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد