من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

پودر صمیم !!

ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شدم.یکربع به هفت اداره  کارت زدم.تا ۱۲ یکسره  خم و راست شدم.!!!!!!!!! تا ۶ دوباره کارت دادم!!!!!!! ساعت ۵ ناشهار خوردم.از ۶ و نیم تا ۸ شب کلاس زبان رفتم.از ۸ تا ۱۰ تو خیابونا دنبال کادوی روز پدر شوهر !!!!بودم.الانم دارم آپ میکنم .بعد میگن کیفیت اتفاقی نیست!!!!!!!!!راس میگن!!!؟؟

تا یکشنبه همینه برنامم.منتظر آپ توپ بعدش باشین.

پ.ن.: کارت کاردانی رو میگم!کلی باس خم و راست شد.

بعضی نظرات قبلی به علت بلدنبودن من!!! بدون جواب تایید شدن.سوئ تفاهم نشه.

نظرات 33 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 10:47 http://koompoot.blogsky.com

سلام لطفا منو دانشجو رو خانم مهندس راهنمایی کنید که دارم جوش میارم مگه ما تحصیل کرده ها چی کم داریم ؟ فقط پول نداریم که اونم هیچ جا مارا استخدام نمی کنند.
آیا ما میتوانیم در امر ازدواج موفق شویم ؟ چه جوری؟
متشکرم
به وبلاگ علمی ما سری بزنید کم از آشپزی نمیاره .
موفق باشید .
www.koompoot.blogsky.com

بلانکا دوشنبه 8 مرداد 1386 ساعت 12:40

نه عزیز جون . نمی خوام زیاد گیجت کنم . من اون دوست عزیز نیستم . یه جونور منحصر به فردم .
بازم میام .
زود زود بنویس دیگه . مردیم !

سلام جونور منحصر به فرد!!
بلاخره کشفت میکنم.
تو حالا همین چهار خط رو قورت بده بعد بگو بازم گشنمه!!فدات.

رز دوشنبه 8 مرداد 1386 ساعت 07:35 http://www.rosaceous.blogfa.com/

سلام.
منتظر آپ توپتون هستم.
پیش ما بیاین.
خوب باشی

چشم.خوش باشی.

بلانکا یکشنبه 7 مرداد 1386 ساعت 12:33 http://www.losespiritos.blogsky.com

سلام
منم این جا می نویسم .
منو می شناسی اما با یه اسم دیگه !
این جا رو تازه افتتاح کردم و می خوام این چیزا رو بنویسم .
بیای ها ؟

سلاااااااااااااامممممممم!!
سابقا دختر آدمی بودی انگار؟!!!!!الان هم هستی یا نه؟
خونه نو مبارک.چشم.

پرند نیلگون یکشنبه 7 مرداد 1386 ساعت 05:37

سلام به شیرین ترین پودر دنیا !
اگه شما پودر بشی حتما پودر شربتی ، چیزی ... توی این مایه ها می شی !
چیزی ندارم جز تقدیم تشکر و ابراز سرور از بامزگی نوشته هات !
برقرار باشی .
روز پدر هم مبارک ! ( دی : )
بالاخره دیگه !

سلام.نه بابا من همون بکینگ پودر هستم نه شیرینی و شربت!!پف دارم قربونت!!
روز تو هم مبارک.

خان داداش شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 21:17 http://kako.blogsky.com

لذت میبرم از اینهمه خوشبختی ... و البته این انرژی و شادابی ...

مرسی خان داداش مشدی.کلی از نوشته هات خندم گرفت.خوش باشی.ممنون.

سلامممممممممممممممممممم

خوبین شما؟؟؟؟؟؟؟ یه موقع نگی این هرکول ما کو؟؟؟؟؟

بر پدر مادر این میهن بلاگیا....................

خدا لعنتشون کنه ....

بوس بوس بوس....

نامرد لینک ما رو هم که انداختی دور!!!!!

سلام کوشولوی من!
نه عزیزم بذار من پامو بذارم تو بیت !!اونوقت شما رو هم میدم صیغه کنن!!خوب شد؟!

قزن قلفی شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 13:12 http://afandook.blogsky.com

به جان مادرم من همون اولا یه کامنت برات گذاشته بودم .
نکنه چون خیلی بی ناموسی بود تائید نکردی ؟ اگه اینطوره بگو دپرس نشم !!!!!!!!

کدوم مادرت؟!!!!!!!!!!
به جون خودم من همه رو تاییدی میکنم حتی بی ناموسی هاش رو.مطمئنی قزوین نرفته کامنتت؟!!!!!!

فاطمه شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 06:59 http://www.crazyfrog.blogsky.com

سلام بر صمیم بانو.
از انجاییکه ما اساسا انسان بسیار تنبلی تشریف داریم تا کنون علیرغم اشنایی قدیم الایاممان با بزم عاشقانه ی شما بر خودمان مشقت گذاردن رد پا هموار نکرده بودیم که به حول و قوه ی الهی این امر اکنون حادث گشته مزین و منور نمودیم بزمتان را به حضور انور خودمان که خوب به نوبه ی خودمان به شدت از خودمان متشکریم!!!
بهر تقدیر طبع ملوکانه بر گذاردن لینکتان در قصر جدید الاحداثمان قرار گرفته است که بدینسان رخصتی از سر رعایت اداب ادب میطلبیم!!!
ps: خداییش صمیم جون اینو از پارسال که میومدم این دور و بر؛البته اون دور وبر؛میخواستم بگم،هوای بزم عاشقانه تونو داشته باش.دنیا بخیل تر از اونه که تاب اینهمه شور و شکوه رو داشته باشه.
صمیم جان بدون تعارف لیاقتشو داری که ادم هر روز بیاد دستتو ببوسه واسه یاد اوری اینکه زلالی و صمیمیت و صفا و گذشت و پاکی و فهم و درک رو میشه فقط تو کتابها پیدا نکرد و ...
اما با همه ی اینها هوای خودت و علی رو داشته باش.خیلی احمقم که اینها رو میگم.خیلی بی رحمم که اینطوری میگم اما اخه این لعنتی اونقدر تنگ نظره که من میترسم از حقارتش
من نمیدونم تو به صدقه اعتقاد داری یا نه اما حتی اگه نداری باز هم هر روز یه چیزی بذار کنار
ببخش گلم...نمیدونم چرا یه هو اینهمه تلخ شدم
بزمتون پایدار

سلام.ممنونم از محبتت عزیزم..شرمنده کردی با این تعریفات.خوبی و زلالی از خودته.بعدشم مگه من حوضم که زلال باشم؟!!!!!!!!
چشم.حتما صدقه میدم.میدونم تاثیر مثبت داره.تو اصلا هم تلخ نیستی.نبات من!!بوس.

اقلیما شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 04:56

سلام
میگما صمیم جوننننن
می شه وبلاگه منو به اسم (یک عدد من!) بنویسی؟
البته بی زحمت!!!!!
بوس.
فدات.
بای تا های

چشم.در اولین فرصت که رفتم تو بیت حتما.

امین جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 23:15

البته با رفتن به وبلاگ قبلیت و دیدن جواب سوالام بهت تخفیف دادم . برو حال کن

امین جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 23:07

سلام خانم خانمها
البته این سلام از اوناست که بوداره (بویه خون میده )
همینجا اعلام کنم اگه فردا روز اعلام کردن صمیم به قتل رسید خودت بدونی لا اقل کاره من بوده
من تورو خفه میکنم . نه به خاطر اینکه ادرس جدید بهم ندادی . نهههههههههههههههههههههه . بخاطر اینکه چند وقته فیلتری و جواب میل هم به من نمیدی
یعنی شانس اوردی من همین چند وقت پیش مامان اینا اومدن شهر شما (معرفت رو داشتی امارتو ندادم ) بعد من نیامدم (به نظرت چه شانسی اوردی که من نیومدم (نیش))
برا محض اطلاعت باید بگم مینا رو که طلاق دادم و علی الحساب وبلاگ هم ندارم
ضمنن بنده الان یه دو ماهیه گم و گورم و برایه کسی نظر ندادم پس ببین چقد عزیز بودی که نظر دادم ( البته این چیزی از جرمت کم نمیکنه . تو کماکان خونت حلاله )
خوب بسه دیگه برو پیه کارت

سلام.راس میگی؟مینا طلاقت داد بلاخره!؟؟ من میدونستم هیچکی نمیتونه تو رو تحمل کنه.بس که غر میزنی!دی!
خونم اگه حلاله پس نمیام تا حرومش کنی !!چی گفتم؟!!!!

نوشی جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 20:04 http://nuchi.blogsky.com

آخی بلاخره پیدات کردم...یه یه

یادم نمیاد گم شده باشم!!!!!!یه یه یه!!

ارکیده جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 17:23 http://happy-day.blogfa.com

خسته نباشی خوب اراده ای داری من که دیگه
اگه اینقدر کار می کردم کلاس زبان رو بی خیال می شدم
حال می کنی اراده و پشتکار رو!!!

خیلی.الان تو کف پشتکار تو ام مادر!

قزن قلفی جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 17:10 http://afandook.blogsky.com

میگم مادر یه وقت محل کارت قزوین نباشه ! واقعا پودر میشی اونوقت خواهر !!!!!!! ((=

حتما بعد هم وصیت میکنم که منو رو سرسره بچه ها بریزن!آره؟!!!!!

محیا جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 08:55

چه قابلیت بالا یی دارین...از شیش صبح تا 10 شب... :-0!
لینکتون کردم،با اجازه...اکشال نداره که؟

مرسی.خواهش میکنم شما هر کار خواستیم مختارین جناب!اکشال هم نداره.

لیلی و مجنون جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 04:03 http://faghatma.persianblog.ir

وای چقدر فعالی عزیزم... خسته نباشی
من جای تو بودم یک کدوم از این کارا رو میکردم تا شش روز بعدش باید استراحت میکردم چه برسه به اینکه همه اینا رو بخوام تو یه روز انجام بدم :D

ممنونم.آره من یا از این ور بوم میفتم یا از اون ور.الان دو ماهه خونه رو گردگیری نکردم فقط چون.........حسش نیس!!شاد باشی.

رعنا جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 03:13

جواب ایمیل منو ندادی:گریه
نظرت واسم مهمه
جواب بده لطفا

رعنا جون باور کن میام .به محض اینکه نوشتم برات میل میکنم.سرم قد مهربونی تو شلوغه.بوس.گریه هم نکن.

باران پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 18:48 http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

صمیم سلاممممممممممممممممم
تو چرا منو نلینکوندی
بزنم بوکوشمت
اصلن چرا تو منو دوس نداری
هاااااااااااااااااااااااا
روز پدر و ولادت حضرت علی (ع)رو به خودت و علی آقا تبریک میگم
نیای بهم سر بزنی و نلینکونیم میام مشهد واست هاااااااا
گریهههههههههه

سلام.مرسی.روز تو هم مبارک(آثار باستانی!!!!!!!!!)
میلونکینومنت.باشه!

آزی پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 12:50 http://goldendays.blogfa.com

صمیم جون نگفتی کادو چی خریدی؟!

واسه علی هزینه کلاس خصوصی آواز
واسه باباهامون لباس سانتان مانتان

رها(ستایش) پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 11:11 http://setayesh07.blogfa.com



ببخشید که ما هم مدتهاست قاطی مزدجها شدیم

چرا شکلک نداره اینجا

بای

به به به سلامتی.خوب شما هم مینویسین دیگه!نه؟!!
شکلک اینجا خود منم عزیزم.بی نیازه از این حرفا!!

خانوم خونه پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 10:04 http://souzan59.persianblog.ir

وای منم هنوز کادوی روز پدر نخریدم. اصلا نمی دونم باید چی بخرم آخه ؟

مامانت رو کادو کن بده بهش.من که همین کارو میکنم.

نرجس پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 09:31 http://narjess.persiannblog.com

به به ما همیشه منتظر آپ‌های توپ تو هستیم......

ما هم منتظر قدم رنجه شما .

بهار پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 08:33 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

آخه بچه جون نونت کمه آبت کمه این همه کار کردنت چیه؟

واسه دل لا مصب خودمه.تو خونه خفه میشم به خدا!!
بعدشم شرایط اینجوری همیشه نیس که!خوب هاش رو بگم تا ببینی.

اقلیما پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 03:09

سلاممم
خدا قوت.
منتظر یه آپ توپ می مونیم.
ببینم من الان چندمم؟؟
راستی من یو رو لینک کردما.
فعلا بای تا های

سلام فک کنم گذاشتمت تو سبد خانوارم!!
بای.

√ҰâŞâmįη پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 02:46 http://h

:دی

پودر صمیم :دی

حالا چرا روز شوهرو ول کردی چسبیدی به پدر شوهر؟‌:دی
بعد میگن عروسا خود شیرینن!!! راس میگن؟! ‌:دی

اگه همچون پدری نبود که همچین پسری رو تولید و تربیت نمیکرد دیگه!!خداییش ماهن هم بابا هم مامان علی. پس چی!؟ خودشیرینی بخشی از شخصیت منه!!!!

مورنا پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 02:14 http://www.morenna.blogfa.com

سلام.تو می تونیییی

که چی کار کنم؟!!!

ژ یگولو پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 01:39

سلامممممممممممممممم صمیم خانومی گل گلاب...

خدا نکنه..صمیم همینجوریش خوبه..سر و مر و گندش...پودرش که خدا نکنه ایشالا فایده نداره که...
اصن اگه پودر صمیم بیاد تو بازار که خوب نیست که...چشمولک...

این ناشهار که تو خوردی منم میخواممم..:دی

بابا پر کار..اکتیو...پدر شوهر؟؟ اونوقت علی دنبال کادوی روز پدر خانوم هست یا نه؟؟

ایوللل..همیشه منتظرم..:دی

مواظب خودتم باش...

راستی کاردانی چیشو کارت میزدی ایا؟؟؟

به علت بلد نبودن چی ایا؟؟

شانس منو دیدی که...

هرچی بلت نیستی از واردان این اسکای سوال کن عزیز جان...

مباظبت خودت باش خیلی..فعلا...

سلام.
ممنونم از احوال پرسیهات.میبینم خیلی گیلاسی هواتو داره.شانسه دیگه که به من و تو رو کرده!دی!!
تو هم شاد باشی.

دنیا پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 00:46 http://www.world-of-mine.blogfa.com

۱.سلام
۲.هورادوباره اول شدم:(
۳.صمیم من واقعابه توافتخارمی کنم ویه خسته نباشیدجانانه بهت میگم.
۴.انگارپست جدیدمونخوندی؟..
۵.موفق باشی.

سلام خانومی.تو همیشه اولی .ولی یه نگا هم به کامنت های قبلی بندازی واسه سلامتت بد نیست دخترم!! چی نوشتی مگه؟ میام حتما.

مهسا چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 23:07

خسته نباشی خانومی......سو ء تفاهم نشه ها،من اصلا چاپلوسی بلد نیستم.....می گم بلد نیستم...نه اصلا بگو ببینم چی قراره از تو به من برسه که من چاپلوسی کنم برای تو...عجب گیری افتادیم ها......واقعا که.....اصلا ازت توقع نداشتم اینطوری اونم در مورد من فکر کنی....من قهرم.

دختری از جنس بلور چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 22:49 http://lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلام صمیم جان...خوبی عزیزم؟
صمیم جوون زندگی مشترک خوبه.....؟
ازش راضی.........؟
راستی خسته نباشی دوست عزیزم......
یا حق!

سلام مهسا جون.
زندگی مشترکی که من و تو یی توش نباشه بهشت کوچک روی زمینه.من فوق العاده احساس خوشبختی میکنم و رویه رابطمون وقت میذارم. ببینم نکنه خبریه بلا؟!!!!!!ممنون.حق نگهدارت.

عروس مرده چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 22:29 http://dead-bride.blogsky.com

پودر؟؟؟؟

ها!! پودر!!مشکلی داره|!!؟ نیش.

mostafa چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 22:25 http://linuxeducation.blogsky.com

با سلام
واقعا یکی از بهترین وبلاگهای موجود وبلاگ شماست
من انچنان اهل ادبیات نیستم ولی دست مریزاد بسیار عالی می نویسید
شما وهسرتون همیشه موفق و پاینده باشید

ممنون.پس هنوز گیلاسی (www.gili.blogsky.com رو ندیدین و نخوندین انگار!! یه سر برین تا بفهمین بهترین یعنی چی! از لطفتون ممنونم. و خیلی خوشحال شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد